اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1396 - 23:36   |   کد مطلب: 28938
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: یک باغ رستوران به اتهام ارائه مواد غذایی فاسد و گران‌فروشی در همدان ۲۶۷ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش صبح الوند، علیرضا حسن‌پور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد جریمه باغ رستورانی در همدان اظهار داشت: این رستوران به اتهام گران‌فروشی و تقلب 52 میلیون ریال در حق شاکی خصوصی و بیش از 215 میلیون ریال در حق دولت جریمه شد.

وی افزود: با توجه به شکایت دو نفر شاکی خصوصی از یک باغ رستوران در مورد گران‌فروشی اخذ ورودی و همچنین ارائه برنج و گوشت غیرقابل‌مصرف پرونده‌ای در شعبه هیأت بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد.

حسن‌پور بیان کرد: پس از کارشناسی و احراز تخلف، شعبه هیات بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان این باغ رستوران را به پرداخت مبلغ 52 میلیون ریال جریمه در حق دو نفر شاکی خصوصی و همچنین 215 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف و غیره به‌صورت روزانه بر بازار و اصناف نظارت مستمر دارند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از حقوق مردم است، افزود: تعزیرات حکومتی همدان همگام با مراجع نظارتی برای بازرسی‌های میدانی در قالب گشت‌های مشترک اقدام می‌کند.

وی در مورد گشت‌های بازرسی تعزیرات حکومتی همدان و نظارت این اداره بر بازار ایام پایانی سال تأکید کرد: با توجه به اینکه طرح نظارت‌های نوروزی هرساله در اسفندماه اجرا می‌شود امّا با درخواست مردم و تأکیدات مسئولین استانی مبنی بر نظارت بیشتر بر بازار تعزیرات حکومتی در کنار مراجع نظارتی و باهدف کمک به آن‌ها دو ماه زودتر یعنی از15 دی‌ماه گشت‌های مشترک نظارت بر بازار را تشدید کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین تخلف اعلامی عدم درج قیمت و گران‌فروشی بوده است، تأکید کرد: از15 اسفند گشت‌های مشترک در نوبت‌های صبح و بعدازظهر و روزهای تعطیل نیز بر بازار نظارت دارند.

حسن‌پور اظهار داشت: پل ارتباطی ما شماره تلفن32523442 تعزیرات حکومتی همدان و سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف همدان آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان