اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1396 - 11:15   |   کد مطلب: 28929
در همایش همیاران پلیس همدان مطرح شد:
ایمن سازی معابر بیش از ۳۰۰ آموزشکده در سطح شهر همدان
معاون امور زیر بنایی شهرداری همدان با بیان اینکه شهرداری در ایمن سازی معابر درون شهری موظف به انجام تکلیف هایی است اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی امسال تا کنون بیش از ۳۰۰مدرسه و آموزشکده در سطح شهر همدان ایمن سازی شده است.
ایمن سازی معابر بیش از ۳۰۰ آموزشکده در سطح شهر همدان

به گزارش صبح الوند، همایش همیاران پلیس در نوروز ۹۷ صبح امروز در سالن مهدیه شهر همدان برگزار شد، سرهنگ  علی فکری، رئیس پلیس راهور استان همدان در این همایش با بیان اینکه در سالجاری  ۱۵هزار و ۴۰۰نفر در تصادفات جان درون شهری و برون شهری خود را ا دست داده اند اظهار کرد: این آمار در کل کشور به نسبت سال گذشته افزایش داشته است.

 

رییس پلیس راه استان با اشاره به وجود ۷میلیون خودرو در سال گذشته اظهار کرد: با این تعداد خودرو ۲۸هزار نفر جان خود را از دست داده اند به گونه ای که این آمار اکنون به ۱۵هزار نفر رسیده است که نشان از کاهش تصادفات دارد.

 

سرهنگ فکری با اشاره به نقش همیاران پلیس در کاهش تصافات نیز بیان داشت: در این راستا اگر این همیاران نقش خود را به خوبی اجرا کنند قطعا امسال شاهد سفرهایی ایمن، با آرامش و با قطعا کاهش تصادفات نیز مواجه خواهیم شد.

 

معاون امور زیر بنایی شهرداری همدان نیز در این همایش با اشاره به اینکه ما ۱۵هزارو ۴۰۰نفر جمعیت یک شهر است و ما در سالجاری یک شهر ۱۵هزار نفره را از دست داده ایم گفت: این برای ما مسئولین جای تاسف دارد و شاید کمک کاری از ما بوده است.

 

*ایمن سازی بیش از ۳۰۰ آموزشکده در سطح شهر همدان

رسولی در ادامه با بیان اینکه شهرداری در ایمن سازی معابر درون شهری موظف به انجام تکلیف هایی است اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی امسال تا کنون بیش از ۳۰۰مدرسه و آموزشکده در سطح شهر همدان ایمن سازی شده است.

 

وی همچنین در بحث دوربین های ثبت تخلف و نظارت تصویری عنوان کرد: تا کنون با همکاری سایر دستگاه ها بیش از ۹۰تصویز از معابر با وجود ۳۵دوربین ثبت تخلف موجود است که این ها در اینها در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته و آن ها نیز به تخلفات رسیدگی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان