اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. اسفند 1396 - 19:19   |   کد مطلب: 28924
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در بحث فرهنگ سازی آستان مقدس امام رضا (ع) قدرت فوق العاده ای دارند افزود: به نوعی میتوان گفت این قدرت در جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است.

به گزارش صبح الوند، به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد انتصاب حجت الاسلام رئیسی به سمت تولیت استان قدس رضوی  و تاثیرگذاری خدمات وی در این مدت مدیریتشان مصاحبه ای با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقه در استان همدان صورت گرفت.

 

حجت الاسلام ناصر نقوی در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه اساسا تغییر و تحول  در حکومت اسلامی اگر براساس عقلانیت،  مناسبت و احتیاط  زمان و انتصاب افراد صورت بگیرد برکات فراوانی دارد افزود:  من فکر میکنم یکی از بهترین انتصاب های اتفاق افتاده در این چند سال اخیر انتصاب آقای رییسی به عنوان تولیت آستان مقدس رضوی(ع)بوده است .

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در استان همدان اظهار کرد: به لطف خدا خدماتی که از اول انقلاب تاکنون انجام شده بود به جا و مطلوب  بوده منتها تغییر و تحولی که ایشان با ورودشان  به انجام رساندند خیلی چشم گیر و قابل توجه است.

 

وی با اشاره به اینکه هر کسی فکر، مدیریت، ایده و  توانمندی مخصوص خودش را دارد  افزود: ورود اقای رییسی با فکر و اندیشه خود به این مرحله تغییری اساسی ایجاد کرده  است.

 

حجت الاسلام نقوی ادامه داد: ما به عینه در بحث اکرام و تعظیم زوار میبینیم  که نه تنها در حرم امام  رضا (ع) بلکه در مسیر، در طول جاده و داخل شهر مشهد اتفاق خاصی افتاده است و نگاهشان به این اکرام گسترده است و این اکرام دارد به جد صورت میگیرد.

 

وی عنوان کرد: به لطف خدا هم اکنون شاهدیم فرمایش  مقام معظم رهبری که نگاه هشان بر اکرام فوق العاده زوار کوچک و بزرگ با فرهنگ  و قومیت های مختلف است اتفاق افتاده و حرکت خیلی خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در بحث فرهنگ سازی آستان مقدس امام رضا (ع) قدرت فوق العاده ای دارند افزود: به نوعی میتوان گفت این قدرت در جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است.

 

وی ادامه داد: یک مجموعه ای اگر  با این پشتوانه  خوب اجتماعی،  مذهبی  و مالی  رویکرد فرهنگی هم داشته باشد مشخص است که چه آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام نقوی افزود: ما میبینیم در همین زمینه فرهنگی بحث خانواده ،جوان  و  بحث کارهای فرهنگی و حمایت از مجموعه های فرهنگی را دارند.

 

وی با بیان اینکه رویکرد معرفتی آستان رویکرد بسیار مقدسی است افزود: باید از کسانی که در این مسیر  پیش قدم هستند تجلیل و معرفی بشوند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در بحث جوان رویکرد استان مقدس بحث جوان گرایی است افزود:  این موضوع در ابعاد مختلف دیده شده است و نه تنها در داخل حرم  بلکه در بیرون از حرم هم این مساله موقعیت خوب خودش را دارد.

 

وی ادامه داد: به عنوان نمونه در استانها در دفاتری جوانها جذب شدند  وبحث خادم یار و خدام افتخاری که از کل کشور که عمده جوانها هستند را شاهد هستیم.

 

حجت الاسلام نقوی در پایان با بیان اینکه  اگر یک نفر قبلا زائر بوده حال هم زائر باشد متوجه تغییر و تحول ها خواهد شد افزود: اقدامات حجت الاسلام رئییسی در این دو سال اثار فرهنگی، معنوی و معرفتی خیلی خوبی در جامعه داشته و باید از ایشان تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان