اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1396 - 18:58   |   کد مطلب: 28886
56 هزار کارت ملی هوشمند در ملایر صادر شد
56 هزار کارت ملی هوشمند در ملایر صادر شد
رئیس ثبت احوال شهرستان ملایر گفت: از ابتدای امسال بیش از 56 هزار کارت ملی هوشمند در ملایر صادر شده است.

به گزارش صبح الوند، بابک بختیاری در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه از ابتدای سال آینده همه خدمات با کارت‌های ملی هوشمند ارائه می‌شود اظهار کرد: کارت‌های ملی قدیمی در سال آینده باطل شده و دستگاه‌های دولتی به دارندگان این نوع کارت‌ها خدمات ارائه نمی‌دهند.

 وی گفت: از ابتدای آغاز صدور کارت ملی هوشمند تا پایان بهمن‌ماه امسال، 123 هزار و 14 مورد درخواست کارت ملی هوشمند در ملایر به ثبت رسیده است.

رئیس ثبت احوال شهرستان ملایر افزود: تاکنون 121 هزار و 794 قطعه کارت ملی هوشمند صادر و 119 هزار و 699 کارت تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه بیش از 56 هزار قطعه کارت ملی هوشمند صادر شده است، گفت: هنوز 40 درصد از افراد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند برای دریافت کارت جدید اقدام نکرده‌اند.

بختیاری گفت: در حال حاضر فرآیند تحویل کارت هوشمند در ملایر به 20 روز رسیده است.

 وی از راه‌اندازی ایستگاه سیار برای انجام کارهای اولیه کارت هوشمند در ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا با هدف پوشش شهرستان و مناطق روستایی و دورافتاده برای افرادی که رفت و آمد برای آنها مشکل است همکاران ما با مراجعه حضوری اقدامات لازم را در زمینه صدور کارت ملی هوشمند انجام می‌دهند.

   انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان