اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1396 - 18:37   |   کد مطلب: 28877
مدیرکل کمیته امداد استان همدان اعلام کرد
پیش‌بینی 1480 پایگاه ثابت و سیار برای جشن نیکوکاری در همدان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: هزار و 480 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان همدان آماده دریافت کمک‌های مردمی خیران در روزهای 16، 17 و 18 اسفندماه خواهد بود.

به گزارش صبح الوند، پیمان ترکمانه در جمع خبرنگاران بیان کرد: 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد به‌فرمان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی مصادف با آغاز جشن نیکوکاری است که امسال با شعار «جوانه لبخند می‌کاریم» در سراسر کشور با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان در آستانه سال نو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 20 هزار دانش‌آموز و سه هزار دانشجو محروم و نیازمند در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: امسال هزار و 260 پایگاه در مدارس، 44 پایگاه در میدان‌ها به‌صورت ثابت و سیار، 155 پایگاه در مساجد و بسیج و 21 مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های هم‌وطنان خیر و نیکوکار استان همدان برپا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان به 250 هزار پاکت جشن نیکوکاری که در مدارس توزیع‌شده، اشاره کرد و ادامه داد: پاکت‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس توسط مدیر مدرسه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت همان مدارس تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: سال گذشته دو میلیارد و 746 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد و تمامی کمک‌ها در اسرع‌وقت به دست دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند رسید.

ترکمانه اظهار کرد: جشن احسان و نیکوکاری با هدف ایجاد شرایط مناسب برای نیازمندان در آستانه آغاز سال نو در تاریخ 16 اسفندماه در سراسر مدارس استان همدان، 17 اسفندماه در میدان‌ شهرها، روستاها و پایگاه‌های بسیج و مساجد و جمعه 18 اسفندماه در مصلی‌های نمازجمعه برگزار می‌شود.

وی گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری از طریق شماره‌حساب 0109500950005 بانک ملی، صفحه پرداخت اینترنتی سایت کمیته امداد به آدرس  epay.emdad.org، شماره‌گیری سریع #081*8877* با تلفن همراه و یا استفاده از نرم‌افزار سکه در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان