اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1396 - 18:27   |   کد مطلب: 28868
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از راه‌اندازی کمپین «نه به خطرات چهارشنبه‌سوری» برای نخستین‌بار در سطح این شهرستان همزمان با هفته پایانی سال خبر داد.
نه به خطرات چهارشنبه‌سوری

به گزارش صبح الوند، وحید جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه افزود: بنری سفید در ابعاد یک متر عرض و 6 متر طول با داربست در محل پارک چمران یکی از پررفت‌وآمدترین نقاط مرکز شهر ملایر قبل از فرارسیدن چهارشنبه‌سوری نصب می‌شود.

وی اظهار کرد: 2 نفر از نیروهای آتش‌نشانی نیز در محل حضور دارند و ضمن فرهنگ‌سازی بروشورهایی را برای اطلاع‌رسانی از خطرات جبران‌ناپذیر چهارشنبه‌سوری و مواد محترقه بین شهروندان توزیع و افراد به منظور حمایت از این کمپین روی بنر سفید را امضا می‌کنند.

جوادی از آماده‌باش کامل نیروهای سازمان شامل 3 پایگاه و 75 مأمور آتش‌نشانی در هفته پایانی سال خبر داد و گفت: نهایت تلاش و اهتمام لازم را برای خدمات‌دهی سریع و مطلوب به شهروندان در دستور کار خود داریم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر خاطرنشان کرد: 3 هزار بروشور نیز با محتوای آشنایی دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان ادارات و شهروندان با رعایت نکات ایمنی برای توزیع در بین جامعه هدف تهیه شده که قبل از فرارسیدن چهارشنبه‌سوری توزیع می‌شود.

جوادی به تهیه، چاپ و توزیع هزار بروشور شامل نکات ایمنی در رابطه با ترک منزل، سفر و خانه تکانی در ایام عید برای جلوگیری از سرقت منازل و بروز حوادث غیرمترقبه بین شهروندان اشاره کرد.

وی یادآور شد: همچنین 10 بنر اطلاع‌رسانی با محتوا و مضامین هشدار در رابطه خطرات چهارشنبه‌سوری در سطح خیابان‌ها و میادین پُرتردد در شهر نصب خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان