اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. اسفند 1396 - 11:02   |   کد مطلب: 28844
در آستانه فرارسیدن روز مادر و با حضور هنرمندان مطرح و استعداد‌های درخشان کهن شهر نهاوند در قالب گروه موسیقی شبارام، اجرای صحنه‌ای موسیقی در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند، گروه موسیقی شبارام در استانه فرارسیدن روز مادر اقدام به برگزاری کنسرت در نهاوند کرده است، در این کنسرت چهره‌های برجسته موسیقی نهاوند از جمله صابر سوری و فرزاد عندلیبی حضور دارند قطعاتی از موسیقی لری شاد، سنتی و پاپ را به اجرا خواهند گذاشت.

 

این برنامه به مدت سه شب و در روزهای 17،16 و 18 اسفندماه و در دوسانس 15 الی 17  و 30/18 الی 20  در محل سالن اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

 

در این کنسرت که سرپرستی آن را " حسین مومیوند" برعهده داشته و مدیر تولید برنامه هم بهروز گودرزی است ، هنرمندان متعددی از جمله سیاوش سلگی، محسن ترک و مهرداد صادقی ( نوازنده گیتار)، علیرضا دارائی و ساسان ابوالفتحی (نوازنده کمانچه)، ناهید بیجنوند، اسما شهبازی، فرانک سیف، شادی کیانی، رها قپانوری و شیدا انوری ( نوازنده دف و آوا)، اسما گرایی و فاطمه ملکی (نوازنده چوبک)، سبحان بیجنوند و رامین مومیوند ( نوازنده دف)، محسن مومیوند (نوازنده کلارینت)، شیدا ارغش (نوازنده زنگ)، کیمیا دارایی (نوازنده دایره زنگی)، مصطفی کرد ( نوازنده تنبک)، کیارش جهانیان (نوازنده تار)، حسین مومیوند (آواز و نوازنده کاخون و دف)، پوریا منظمی (نوازنده پیانو)، همایون بیجنوند ( نوازنده دهل)، احمد معروف ( نوازنده سرنا) و اصغرواحدی و رضا سلگی (آواز) حضور دارند.

 

لازم به ذکر است که اجرای این برنامه با حمایت بخش خصوصی ( نمایندگی سایپا نهاوند) محقق شده که همراه با قرعه کشی و اهدای جوایز متعدد  و نفیسی  به تماشاچیان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان