اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. اسفند 1396 - 10:38   |   کد مطلب: 28824
مادر شهید مصطفی احمدی روشن با بیان اینکه مادران و همسران باید. بدانند که صبر در مقابل از دست دادن جگر گوشه و فرزند آسان نیست، گفت؛ همسران و مادران شهدا الگویی چون حضرت زهرا و حضرت ام البنین دارند.

صدیقه سالاریان در گفت و گو با صبح الوند، حضرت ام البنین را پس از حضرت زهرا(س) بالاترین مقام مادر شهید عنوان کرد و گقت: این بانوی بززگوار مادر چهار شهید هستند و شهیدی به بزرگی حضرت ابوالفضل(ع) تقدیم راه اسلام کردند.

 

مادر شهید احمدی روشن با بیان اینکه از اینکه فرزندم به مقام والای شهادت رسیده است خوشحالم، گفت: قبل از اینکه مصطفی مدرک دیپلم خود را بگیرد به او گفتم من یک پسر بیشتر ندارم و آرزوهای زیادی برای تو دارم که او در جواب گفت قول می دهم اندازه یسرهای دنیا برایت کار انجام دهم  و همانطور نیز شد.

 

وی بابیان اینکه من هیچ زمانی آرزوی مادر شهید بودن را نداشتم چراکه تحمل آن بسیارسخت است ، ادادمه داد: کسانی که به درجه شهادت رسیده اند به اطاعت و ولایت از ولی خود رسیده اند.

 

سالاریان این حس ولایت پذیری از مادران شهدا به فرزندان آن ها منتقل می شود، تصریح کرد: زمانی که اسرا از کربلا برگشتند و حضرت زینب گفت فرزندانش شهید شده اند در جواب گفت آقام حسین چه شد؟ و این ولایت پذیری و صبوری ایشان را نشان می دهد..

 

وی با تاکید بر اینکه بانوان سرزمینم باید از چنین افرادی الگو بگیرند، اظهار کرد: همه بدانند جدایی از فرزند و جگر گوشه برای همه سخت است و همسران و مادران شهدا الگوهایی چون حضرت زهرا و حضرت ام البنین دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان