اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. اسفند 1396 - 22:14   |   کد مطلب: 28791
عابدزاده شایعاتی مربوط به استعفاء خود از ریاست سازمان هواپیمایی کشوری را رد کرد و گفت: توصیه می‌شود پاسخ به این گونه سوالات را حتما از کسی که چنین اخباری را مطرح کرده پیگیری کنید.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، علی عابدزاده با حضور در مراسم ترحیم جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج در مسجد قدس فرودگاه مهرآباد ضمن تکذیب پرواز خلبانان در شرایط نامساعد آب و هوایی، تصریح کرد: کسانی که مدعی چنین سخنانی هستند حتما مدارک خود را به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه کنند.

وی افزود: اولین گزارش از سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج چند روز گذشته به اطلاع مردم رسید و گزارش‌های بعدی نیز پس از تکمیل و تهیه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه بیان کرد: همکاران ما در این سازمان براساس قوانین بین‌المللی کارگروه‌های ویژه‌ای در سازمان هواپیمایی کشوری جهت بررسی این حادثه تشکیل داده‌اند و امور مربوطه از جانب آن‌ها در حال پیگیری است.

عابدزاده همچنین شایعاتی مربوط به استعفاء خود از ریاست سازمان هواپیمایی کشوری را رد کرد و گفت: توصیه می‌شود پاسخ به این گونه سوالات را حتما از کسی که چنین اخباری را مطرح کرده پیگیری کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان