اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. اسفند 1396 - 13:30   |   کد مطلب: 28714
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه شهید قعاری سعید به عنوان یک الگو برای مجموعه بود افزود: قول وعملرد ایشان به قدری بود که ما وقتی با افرادی که در استانهای مختلفی که ایشان فعالیت می کرد برخورد می کنیم همگان به خوبی از آن یاد میکنند.

به گزارش صبح الوند، سردار مظاهر مجیدی  صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهید سعید قهاری سعید، شهید شاخص استان همدان با بیان اینکه اعمال و رفتارشهید سعید قهاری سعید بر کسی پوشیده نیست افزود: شهید سالهای سال برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی انجام وظیفه کردند  وشهید در ان سالهای اول در سپاه استان فعالیت داشتند تا اینکه خداوند توفیق هجرت به ایشان میدهد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه شهید قعاری سعید به عنوان یک الگو برای مجموعه بود افزود:  قول و عملکرد ایشان به قدری بود که ما وقتی با افرادی که در استانهای مختلفی که ایشان  فعالیت می کرد برخورد می کنیم همگان به خوبی از آن یاد میکنند.

 

وی ادامه داد:  در بحث های مدیریتی و ارتباطش با مردم و نیروهای زیر رده به خوبی میشود از شهید الگو گرفت.

 

سردار مجیدی عنوان کرد: وقتی شهید  کنگره شهدا را در یزد برگزار میکند خیلی ها میگویند امکان ندارد و روزی که این کنگره برگزار شد در کنار عکس شهدا قسم یاد میکند و از شهدا در همان جا میخواهد و میگوید خدایا توفیق بده سال اینده در کنار این شهدا قرار گیرم و در نهایت به آرزویش می رسد.

 

وی با بیان اینکه شهید سعید قهاری سعید به عنوان شهید شاخص سال 96 استان همدان نامیده شده است گفت: با توجه به اینکه شهید در استان همدان  حضور نداشت شاید نتوانسته بودیم تکلیف خودمان را انجام دهیم ولی امروز که به عنوان شهید شاخص استان معرفی کردیم توانستیم یک گوشه ای کوچک از عملکرد شهید قهاری را معرفی کنیم.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با تاکید بر اینکه  باید  برنامه ریزی بیشتری جهت معرفی شهید داشته باشیم افزود: خوشبختانه در شهرستان  اسدآباد که زادگاه شهید است پیشکسوتان  این کار را انجام میدهند.

 

وی در پایان تاکید کرد: امیدواربم بتوانیم خاطرات شهید را از استانهای دیگر جمع آوری و بتوانیم شهید را در کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان