اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. بهمن 1396 - 12:05   |   کد مطلب: 28678
دبیر اجرایی یادواره و فرمانده پایگاه شهدای یکن آباد خبر داد:
برگزاری هجدهمین یادواره شهدای یکن آباد با سخنرانی سردار سروری
دبیر اجرایی یادواره و فرمانده پایگاه شهدای یکن آباد از برگزاری هجدهمین یادواره شهدای یکن آباد با حضور مسئولین استانی و سخنرانی سردار سروری دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در 4 اسفندماه خبر داد و گفت: در این راستا هر ساله بیش از 1500 نفر در این یادوار حضور خواهند داشت.

سید رسول موسوی در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به برگزاری هجدهمین یادواره شهدای یکن آباد در همدان گفت: هدف از اجرای این یادواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و گرامیداشت یاد شهدای منطقه یکن آباد و مدافعان حرم است.

 

وی با بیان اینکه هر ساله نسل جدید از جمله جوانان و نوجوانان دهه چهارم انقلاب در برگزاری این یادواره همکاری خواهند داشت تصریح کرد: کمک در برگزاری این گونه یادواره ها برای این افراد جذابیت و علاقه شدیدی را از خود نشان می دهند.

 

وی با اعلام اینکه این یادواره توسط پایگاه شهدای یکن آباد با همکاری  دهیاری و شوراها برگزار می شود افزود: در این راستا از مسئولین استانی از جمله استاندار، فرماندار و امام جمعه دعوت می شود که در این یادواره حضور داشته باشند.

 

دبیر اجرایی یادواره با اشاره به اینکه هر ساله بیش از 1500 نفر در این یادواره حضور پیدا خواهند کرد خاطر نشان کرد: امید است مردم  با حضور شان در این یادواره محفل شهدا را رونق ویژه ای ببخشند و ادامه دهنده راهشان باشند.

 

  وی در پایان زمان برگزاری این جشنواره را جمعه 4 اسفندماه 96 راس ساعت 14و30 دقیقه اعلام کرد و گفت: این یادواره با سخنرانی سردار سروری دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و با مداحی حاج عباس زاهدی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان