اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1396 - 14:09   |   کد مطلب: 28627
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام 850 مبلغ و مبلغه در ایام فاطمه دوم به سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا نیز 1200 مسجد فعالیت خواهند داشت

حجت الاسلام علی دشتکی در گفت و با صبح الوند، با بیان اینکه یکی ازتاکیدات نظام توحیدی و نظام مقدس اسلام بحث الگو سازی است اظهار کرد: ستاد شئون تبلیغات اسلامی در راستای الگو سازی نسبت به حضرت زهرا (ص) و بزرگداشت ایام فاطمیه برنامه و سیاست گذاری هایی انجام داده است.

 

  وی از فعالیت 1200 مسجد در ایام فاطمیه دوم خبر داد و عنوان کرد: در این راستا نیز در900 هیئت مذهبی و 60 مرکز کانون های فرهنگی تبلیغی برنامه های ویژه ای اجرا خواهد شد.

 

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه با اعلام اینکه در ایام یاد شده نیز در280 موسسه قرآنی برنامه هایی با موضوع بزرگداشت ایام فاطمیه و سبک زندگی فاطمی اجرا خواهد شد افزود: در 200 نقطه از مراکز علمی و آموزشی در سطح استان نیزگفتمان های دینی با موضوع سبک زندگی فاطمی برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه محور برگزاری این برنامه‌ها را الگوسازی حضرت فاطمه (س) و تبیین سبک‌ زندگی این بانوی بزرگوار اسلام برشمرد و افزود: در این ایام نیز 850 مبلغ و مبلغه به سطح استان اعزام خواهند شد.

 

حجت الاسلام علی دشتکی همچنین در پایان از عزاداری خیابانی در روز شهادت حضرت زهرا (ص) خبر داد و گفت: در روز شهادت این بانوی بزرگوار  در تمام بخش ها و شهرهای استان عزاداری خیابانی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان