اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1396 - 9:03   |   کد مطلب: 28537
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان:
اجرای برنامه ملی بازآفرینی در محلات ناکارآمد همدان
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از اجرای برنامه ملی بازآفرینی در محلات ناکارامد خبر داد و گفت: اجرای این برنامه ملی به دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در 9 استان کشور از جمله همدان شروع می شود

فرهاد فرزانه در گفت و گو با خبرنگار صبح الوند در همدان با بیان اینکه اجرای برنامه ملی بازآفرینی در محلات ناکارآمد همزمان با سراسر کشور در همدان نیز آغاز می شود، اظهار کرد: اجرای این برنامه ملی به دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در 9 استان کشور از جمله همدان شروع می شود.

 

وی افزود: این مراسم در جنب مسجد شالبافان با حضور اعضای ستادبازآفرینی استانی، مسوولان شهر و مردم محله برگزار شده است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: این طرح با همکاری مشترک شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، اداره کل راه و شهرسازی سازمان بازآفرینی شهری، شهرداری ها و سازمان ملی زمین و مسکن در محدوده بازآفرینی و بافت ناکارآمد شهرها آغاز می شود.

 

فرزانه گفت: در اجرای این طرح سرمایه گذاران بخش خصوصی برای نوسازی و بهسازی بافت ناکارآمد از تخفیفات ویژه در عوارض ساخت و ساز بهره مند خواهند شد.

 

وی در خصوص زمین های برنامه ملی بازآفرینی در محلات ناکارآمد شهر در استان همدان خاطرنشان کرد: زمین های این برنامه ملی در 5 قطعه در مساحت 14 هزار و 489 مترمربع است.

 

فرزانه تصریح کرد: برنامه ملی بازآفرینی در شهرستان های همدان در محله جولان و در شهرستان ملایر در محله دولت آباد انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان