اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. بهمن 1396 - 9:25   |   کد مطلب: 28513
فرماندار همدان با تأکيد بر حمايت از سرمايه‌گذاران در راستاي ايجاد اشتغال و توسعه پايدار در همدان گفت: تلاش‌هاي بسياري در راستاي پيشرفت همدان انجام شده است.

به گزارش صبح الوند، فرماندار شهرستان همدان  در مراسم افتتاح هتل آپارتمان سفير با قدرداني از تلاش‌هاي مديريت اين هتل در راستاي صنعت گردشگري، اظهار کرد: همدان در اين زمينه خوب وارد شده است.

 

وي با اشاره به اينکه همدان در سال 2018 به عنوان پايتخت گردشگري آسيا انتخاب شده است، افزود: يکي از زيرساخت‌هاي مهم گردشگري، اماکن و فضاي اقامتي در شهر همدان است که خوشبختانه چند هتل در همدان در حال ساخت بوده و يا به بهره‌برداري رسيده است.

 

علي تعالي با تأکيد بر اينکه به غير از هتل‌هاي بهره‌برداري شده، هتل‌هاي ديگري نيز در دست ساخت است، ادامه داد: در حال حاضر يک‌هزار و 550 اتاق با يک‌هزار و 600 تخت در شهر همدان در دست ساخت داريم.

 

وي با اشاره به اينکه هتل کتيبه همدان نيز تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد، اضافه کرد: همدان در مسير توسعه قرار گرفته است و تأکيد مدير ارشد استان بر حمايت از سرمايه‌گذاران است.

 

تعالي با تأکيد بر حمايت از سرمايه‌گذاران در راستاي ايجاد اشتغال و توسعه پايدار در همدان گفت: تلاش‌هاي بسياري در راستاي پيشرفت همدان انجام شده است.

 

فرماندار همدان به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رساني خدمات دولت اشاره و بيان کرد: دولت با تمام قوا در زمينه‌هاي مختلف خدمت‌رساني مي‌کند اما آن‌طور که بايد اين خدمات براي مردم انعکاس داده نمي‌شود.

 

وي با اشاره به اينکه خدمات دولت، خدمات نظام است، گفت: کم‌کاري دولت پاي نظام نوشته مي‌شود؛ از همين رو بايد خدمات اطلاع‌رساني شود.

 

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان همدان نيز با بيان اينکه اين هتل از سال 1392 در حال ساخت است، اظهار کرد: براي احداث اين هتل آپارتمان 100 ميليارد ريال سرمايه گذاري شده و ساخت آن چهار سال طول کشيده است.

 

علي مالمير با بيان اينکه اين طرح بدون تسهيلات بانکي اجرا شده است، افزود: با احداث هتل آپارتمان سفير براي 15 نفر به صورت مستقيم و 20 نفر به صورت غيرمستقيم اشتغال ايجاد شده است.

 

وي ادامه داد: هتل سفير با مساحت 250 متر مربع  با زيربناي يک هزار و 125 مترمربع در بلوار جانبازان همدان احداث شده است.

 

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان همدان با اشاره به اينکه در حال حاضر بيش از يک هزار و 300 تخت هتلي در استان همدان وجود دارد، گفت: استان همدان با يک‌هزار و 800 جاذبه تاريخي طبيعي به عنوان پايتخت گردشگري آسيا در سال 2018 انتخاب شده که قرار است ميزبان 34 کشور آسيايي و بيش از 500 عضو وابسته به سازمان جهاني گردشگري باشد.

 

وي تصريح کرد: با افتتاح اين هتل آپارتمان در روز پنجم دهه فجر با حضور مسوولان استاني تعداد هتل‌هاي فعال همدان به 12 هتل رسيد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان