اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. بهمن 1396 - 9:18   |   کد مطلب: 28478
مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: نمایشگاه «روزهای انقلاب به روایت اسناد و عکس» در استانداری همدان دایر شد.
نمایشگاه«روزهای انقلاب

به گزارش صبح الوند، علیرضا تکلو گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و با هدف زنده نگه داشتن حماسه خونین انقلاب بزرگ مردم ایران به خصوص مردم استان همدان، نمایشگاه «روزهای انقلاب به روایت اسناد و عکس» افتتاح شد.

وی گفت: در این نمایشگاه ۵۰ قطعه عکس و سند از روزهای انقلاب و صحنه های حضور زنان و مردان دارالمجاهدین همدان در مبارزات و فعالیت های انقلابی از جمله تظاهرات ها، راهپیمایی ها، زد و خورد با نیروهای نظامی و امنیتی و شعار نویسی ها به نمایش گذاشته شده است.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور اضافه کرد: همچنین بازتاب رسانه ای وقایع مهم روزهای انقلاب در استان همدان به ویژه واقعه خونین حماسه ۳۰ مهر سال ۱۳۵۷ و حوادث پس از آن، در روزنامه های ملی و محلی آن دوران در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی گفت: در این نمایشگاه، با هدف ادای احترام به مقام والای شهدای همدان که در راه پیروزی انقلاب از جان خود گذشتند، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، تصاویر و گزیده زندگینامه شهدا به تصویر کشیده شده تا یاد و نام حماسه سازان انقلاب نیز زنده و جاوید بماند.

تکلو یاداور شد: این نمایشگاه در سرای ورودی استانداری همدان تا ۲۲ بهمن ماه در معرض دید علاقمندان و مراجعه کنندگان قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان