اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. بهمن 1396 - 23:31   |   کد مطلب: 28436
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه سهم‌خواهی، باج‌خواهی و دنیا طلبی در سایه انقلاب بی‌معنا است،گفت:"شهید علی خوش لفظ" هیچگاه خود را از انقلاب طلبکار نمی‌دانست.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان امروز در مراسم چهلمین روز شهادت "شهید علی خوش لفظ" اظهار داشت: اربعین شهادت، شهید زنده و جانباز علی خوش لفظ و همچنین یاد و خاطره دو برادر شهید ایشان حمید و امیر خوش لفظ و شهید شوهانی و شهدای مدافع حرم را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه شهید خوش لفظ فردی مقاوم و دلیر بود که با روحیه و شجاعت کم‌نظیر در زمان جنگ تحمیلی بارها به میان دشمن رفت و معبر باز کرد، افزود:در زمان جانبازی نیز تمام درد و زجر‌ها را تحمل کرد و هیچ‌گاه لب به گلایه نگشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان شهید علی خوش لفظ را فردی تیزهوش، دارای استعداد، ذکاوت و شجاعت برشمرد و گفت: سر نترس داشتن و به دل دشمن زدن از ویژگی‌های این شهید گرانقدر است.

وی با اشاره به اینکه بر همه مسلمان واجب است که از خدا بخواهند که در مسیر مستقیم و راه کسانی که خدا به آن‌ها نعمات ارزانی داشته، توفیق بندگی داشته باشد، گفت: بر تمام نماز‌خوان‌ها واجب است که در طول شبانه روز ده مرتبه بگویند ما را به راه شهدا، انبیا، صدیقین هدایت بفرما.

 فاضلیان  علت سخنرانی خود را در مراسم درخواست فرزند شهید علی خوش بیان کرد و گفت: شهید بزرگوار خوش لفظ،خوش بین و خوش رفیق هم بود و آنقدر در جبهه تیر و ترکش خورد که خوش زخم هم نامیده شد.

وی مطیع رهبر و نظام بودن را دو ویژگی‌ عمده این شهید گرانقدر برشمرد و عنوان کرد: رعایت سلسله مراتب، خلوص نیت، معنویت و خواندن نماز اول وقت نیز از سایر شاخصه‌های شهید خوش لفظ بود.

فاضلیان با بیان اینکه سیاست ما عین دیانت ما است، افزود: سیاستی که بر مبنای تقوا باشد قابل احترام است وگرنه سیاستی که برای مال و مقام دنیا باشد، ذره‌ای ارزش ندارد.

وی با بیان اینکه بعضی از انسان ها ناراضی و ناسپاس هستند، افزود: این افراد مغضوب علیهم هستند و آن هایی که ناسپاس هستند و پرچم نظام را پایین می‌آورند، با عملشان به پرچم و کشور خیانت می‌کنند و مورد غضب خدا هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: گروه دیگری از خدا راضی هستند و در مقام شکر و صبر هستند، اما مشخص نیست که خدا از این ها نیز راضی باشد چراکه   سعادت  از آن افرادی‌است که خدا نیز از آن ها راضی است.

وی شهید خوش لفظ را جزو نخبگان دفاع مقدس برشمرد و عنوان کرد: شهید گرانقدر در زمان جنگ تحمیلی همراه با شهید همت و متوسلیان بارها به دل دشمن زد و عملیات شناسایی انجام داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ضمن تقدیر از خانواده‌های جانبازان و شهدا گفت: شهید علی خوش لفظ هیچ‌گاه خود را طلب‌کار نمی‌دانست و همیشه قدردان زحمات خانواده بود و همچنین  برای خانواده‌های جانبازان و شهدا احترام خاصی قائل بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان