اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. بهمن 1396 - 23:37   |   کد مطلب: 28418
جراح قائدی می گوید طحال این بازیکن آسیب ندیده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ورزش سه، نشست خبری جراح، خانواده و مدیر بیمارستان شهدای خلیج فارس از دقایقی قبل آغاز شد.
با اعلام احسان رحمانیان جراح مهدی قائدی طحال این بازیکن استقلال آسیب ندیده و تخلیه نشده است.
در ادامه این نشست مسؤولان بیمارستان خلیج فارس بوشهر اعلام کردند، شاکر همراه مهدی قائدی مرگ مغزی کامل نشده ولی در کمای عمیق است.
 
پزشک معالج او در پاسخ به این سوال که آیا قائدی به تهران منتقل می شود، افزود: معلوم نیست قائدی چه زمانی از دستگاه جدا می شوند. اگر فردا یا پس فردا جدا بشوند، باید به مدت یک هفته به صورت مطلق استراحت کنند تا شرایط آنها طبیعی شود ومطمئن شویم که خون ریزی ایشان را تهدید نمی کند و سپس درباره انتقال به تهران تصمیم گیری می کنیم.
 
دکتر جراح درباره میزان دوری قائدی از فوتبال، تصریح کرد: به نظر شخص من قائدی تا ۲ ماه اصلا نباید وزنه سنگین بلند کند.
 
رحمانیان در ادامه افزود: حدود ساعت 2 بامداد به بیمارستان خلیج فارس رسید؛ به دلیل خونریزی که داشت سطح هوشیاری نسبتا پایین بود. مشخص شد خونریزی داخل شکم وجود دارد اما طحال نیست. سریع داخل اتاق عمل رفتیم. داخل اتاق عمل خونریزی شدید وجود داشت اما کنترل شد.
 
جراح قائدی ادامه داد: نوع آسیب طوری است که احتمال خونریزی مجدد طی روزهای اینده وجود دارد. این به اگاهی خانواده و پزشکان بیمار رسیده و گفتیم احتمال عمل مجدد وجود دارد. از صبح تاکنون که عمل تمام شده اصلا خونریزی اضافه نشده و علائم حیاتی پایدار بوده است. آزمایش های بیمار به مرور درست شده و خودمان هم بیمار را به صورت عمدی بیهوش نگه داشتیم تا راحت تر با این استرس کنار بیاید و ان شاالله از فردا اگر شرایط محیا باشد، به هوش می آوریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان