اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. بهمن 1396 - 22:54   |   کد مطلب: 28390
استاندار همدان از معاون اعتبارات بانک سینا درخواست کرد
رؤسای برخی شعبه‌های بانک سینا در همدان عزل شوند
استاندار همدان با انتقاد از روند پرداخت تسهیلات روستایی توسط بانک سینا گفت: میزان سهمیه تسهیلات روستایی بانک سینا تا پایان بهمن‌ماه باید تعیین تکلیف شود.
بانک سینا

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، محمدناصر نیک‌بخت شنبه 7 بهمن در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، افزود: در مجموع سهم تسهیلات روستایی برای بانک سینا 40 میلیارد تومان است که تاکنون فقط 5 میلیارد آن پرداخت شده است. 

وی خطاب به معاون اعتبارات بانک سینا در کل کشور گفت: اگر روند پرداخت تسهیلات توسط بانک سینا به این شکل باشد باید رؤسای برخی شعبه‌ها را عزل و برای آنها سرپرست جایگزین کنید. 

وی خاطرنشان کرد: سهمیه مجموع بانک‌های استان در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی 600 میلیارد تومان است اما برای پرداخت 40 میلیارد تومان پرداخت تسهیلات بانک سینا بیش از 600 میلیارد وقت گذاشته‌ایم. 

نیک‌بخت با گله‌مندی از روند پرداخت تسهیلات بانک سینا گفت: در سایر بانک‌ها برای یک پرونده 40 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود اما بانک سینا برای مجموع چندین طرح با مبلغ کلی 40 میلیارد چنین سخت‌گیری می‌کند. 

استاندار همدان خطاب به معاون اعتبارات بانک سینا در کل کشور ادامه داد: چنین توجیهاتی واقعا دور از انتظار است، اگر مدیرعامل شعب را نمی‌خواهید تغییر دهید حداقل برای آنها کلاس‌های آموزشی برگزار کنید. 

وی با بیان اینکه همه موارد قانونی را قبول داریم، افزود: امروزه مشکل مملکت ما تولید و اشتغال است بنابراین از بانک‌ها می‌خواهم کمی انعطاف داشته باشند و برای 7 میلیون کسر وثیقه و یا بالا بودن سال ساخت یک ساختمان که قرار است به عنوان وثیقه به کار رود، درست نیست که طرح به علت این‌گونه موارد زمین بماند. مشکل ما در روند پرداخت تسهیلات با سایر بانک‌ها وثیقه است در حالیکه در بانک سینا چنین مشکلی نداریم.

وی ضمن تشکر از حضور معاون اعتبارات بانک سینا کل کشور در استان گفت: به همه همکارانتان در استان تأکید کنید در پرداخت تسهیلات روستایی ورود داشته و روند آن را تسریع بخشند و تا پایان بهمن‌ماه پرداخت تسهیلات را در این بانک تعیین تکلیف کنند.

استاندار همدان در پایان در روند بررسی طرح‌های مختلف، با اشاره به یک طرح تولید پوشاک اظهار کرد: این شخص سند منزل مسکونی خود را برای وثیقه قرار می‌دهد اما عجیب است که بانک در جریان بررسی‌ها می‌گوید این ساختمان بالای 20 سال ساخت است. 

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان