اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آبان 1392 - 10:24   |   کد مطلب: 2839
آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری و ناشران دفاع مقدس در مصلی بزرگ حضرت امام(ره) برگزار شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با بیان این که شهدا پرافتخارترین برگ تاریخ ملت ایران و ملت های آزادی خواه جهان را رقم زدند اظهار داشت: دفاع مقدس اتفاق منحصر به فردی است که توسط ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی رقم خورد.

سردار نقدی با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: برگزاری این نمایشکاه قطره ای کوچک از دریای معارف دفاع مقدس است که می تواند تمامی آزادیخواهان عالم را سال ها و قرنها سیراب کرده و به آنان انگیزه دهد.

وی با بیان این که "هر نویسنده و صاحب هنری که توانایی خلق اثر داشته باشد و محصولی در حوزه دفاع مقدس خلق نکند دچار نقصان شده است" تصریح کرد: همگان باید به میدان آمده و کمک کنند تا بتوان این گنجینه عظیم را استخراج کرده و معارف دفاع مقدس را به نسل بعد انتقال دهیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تقدیر از نویسندگان عرصه دفاع مقدس جایگاه شهدا و عرصه دفاع مقدس را جایگاهی ویژه عنوان و خاطرنشان کرد: هرچند ثبت آثار دفاع مقدس گامی بزرگ و ارزشمند در مسیر نشر آن است اما این اقدام ما را از عمل به آنچه شهدا از ما خواسته اند بازنمی دارد.

وی ضمن تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران با هدف دفاع از مستضعفین و نابودی ظلم و استکبار در پهنه گیتی شکل گرفت گفت: امروز شهدایی که یاد و نام و منش آنها را می خوانیم راهشان نیمه تمام است؛ ملت ایران راه شهدا را نیمه تمام نگذاشته و تا محو استکبار از پهنه عالم آرام نمی نشینند.

وی افزود: شهدا در سخت ترین شرایط راه و رسم ایستادگی را به ما آموختند و امروز زمان آن فرارسیده که نشان دهیم شاگردان خوبی در مکتب شهدا هستیم و اگر تمام عالم جمع شوند تا ملت ایران را از مسیر برحق خود دور کنند ملت ایران با ایستادگی خود دشمنان را در اهداف باطلشان ناکام می گذارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: عده ای خودباخته و افراط و تفریط گرا امروز وقاحت را به جایی رسانده اند که به مردم توهین کرده و با فریب از آنان می خواهند که شعار راهبردی خود را کنار بگذارند.

وی افزود: آنان که سعی در حذف شعار مرگ بر آمریکا دارند از سرنوشت شاه عبرت بگیرند و بدانند که ملت همیشه در صحنه ایران جا پای شهدا گذاشته و از آنان آموخته اند که تا پرچم "لا اله الا لله و محمد رسول الله" در تمام پهنه عالم به اهتزاز در نیاید از پا نخواهند نشست.

سردار نقدی در پایان اظهار داشت: تا ظلم و جور وجود دارد مبارزه نیز هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین از 18 جلد کتاب انتشارات 27بعثت رونمایی شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان