اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. بهمن 1396 - 23:47   |   کد مطلب: 28329
مسئول مرکز‌پیش‌بینی و هواشناسی استان همدان گفت: از روز سه شنبه شاهد‌ نفوذ پدیده ریز گرد ها و غبار رقیق در استان و‌ ماندگاری آن تا اواخر هفته خواهیم بود.
ریزگرددر همدان

به گزارش صبح الوند، نادر پیرتاج همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان قسمتی ابری٬ گاهی افزایش ابر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز سه شنبه بعد از ظهر در برخی مناطق استان احتمال بارش پراکنده برف و‌باران و وزش باد در برخی از مناطق استان وجود دارد.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از روز سه شنبه و چهارشنبه با نفوذ پدیده ریزگرد ها در استان شاهد آلودگی هوای استان هوای استان خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود پدیده ریزگرد ها و غبار خفیف با شدت کمتری تا روز های پایانی هفته در استان باقی‌ بماند.

پیرتاج همدانی با بیان اینکه در طول امروز‌ و‌ فردا دمای روزانه استان تا 2 درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد٬ ابراز کرد: در 24 ساعت گذشته٬ حداقل دمای همدان به منفی 8 درجه سانتی گراد و حداکثر آن نیز به مثبت 8 درجه رسیده است.

وی افزود: سردترین شهرستان استان در روز گذشته با حداقل دمای منفی 12 درجه مربوط به شهرستان رزن بوده و گرم ترین نقطه استان نیز با حداکثر دمای 8 درجه٬ شهرستان همدان بوده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: بر اساس نقشه های پیش‌بینی هواشناسی٬  ورود یک‌سامانه بارشی در روز جمعه به استان مشاهده می‌شود که جزئیات و‌ شدت و ضعف آن را در روزهای آتی اعلام‌ خواهیم کرد.

پیرتاج‌همدانی به پدیده ریزگردها در استان اشاره کرد و گفت: از مردم و به ویژه گروه‌های حساس مانند مادران باردار٬ کودکان٬ بیماران تنفسی و سالمندان می‌خواهیم که در روزهایی که هوای استان آلوده است از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان