اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آبان 1392 - 13:50   |   کد مطلب: 2829
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: مردم همدان خواهان تعیین تکلیف استاندار خود هستند.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه درباره تعیین تکلیف استاندار همدان روز یکشنبه با رئیس جمهور در صحن علنی مجلس صحبت کردم، اظهار داشت: مردم خواهان معرفی سریع استاندار همدان هستند.

وی افزود: به علت عدم تعیین تکلیف استاندار، روند انجام کارها و امور جاری در استان به خوبی پیش نمی‌رود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه به نمایندگی از مردم همدان با رئیس جمهور گفت‌وگو کرده است، تصریح کرد: خواست مردم استان انتخاب استانداری ولایی، تحول‌گرا، توانمند و اثرگذار است که بتواند گذشته و عقب‌ماندگی این استان را جبران کند.

وی با بیان اینکه در گفت‌وگو با رئیس جمهور به موضوعات مختلفی پرداخته است، گفت: وضعیت کمبود آب و خشکسالی در همدان نگران‌کننده و همدان از لحاظ برخورداری از آب، استان سی و یکم در کشور است که از رئیس‌جمهور برای رفع مشکل کم آبی درخواست اندیشیدن راهکاری داشتیم.

خجسته اضافه کرد: با رئیس جمهور در خصوص تعیین تکلیف سد تالوار، فرودگاه، راه‌آهن تهران - همدان و آزادراه همدان به ساوه نیز رایزنی کردم.

وی در پایان با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه مجمع نمایندگان استان‌ها با رئیس جمهور دیدار دارند، خاطرنشان کرد: درخواست دیدار مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور را نیز مطرح کردم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان