اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آبان 1392 - 14:27   |   کد مطلب: 2828
بعد از گذشت 10 روز از معارفه رسمی امیررضا یوسفیان به عنوان شهردار همدان در نخستین شورای اداری شهرداری همدان 13 انتصاب جدید مشخص شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، اعضای 15 نفره شورای اسلامی شهر همدان در دور چهارم با انجام چندین جلسه کارشناسی و قبل از آغاز به کار رسمی این دوره از شورا امیررضا یوسفیان را به عنوان شهردار همدان انتخاب کردند.

16 مهر ماه بعد از انجام استعلامات معمول از سوی وزرات کشور و تأیید عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، یوسفیان به طور رسمی شهردار همدان شد.

امیررضا یوسفیان متولد 1342 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است، تصدی‌گری شهرداری‌های رزن، مریانج، فامنین، همدان، زنجان، دلیجان مرکزی، قائم‌شهر مازندران و نیز مسئول راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی سازمان همیاری و مشاور شهرداری همدان را در کارنامه خود دارد.

روز 27 مهر ماه شهردار کلان‌شهر همدان با حضور رسمی مسئولان ارشد استان معارفه شد تا سکان هدایت شهرداری عریض و طویل شهر همدان به یوسفیان سپرده شود تا با تجربه و کارآیی، مردم بیشتر از قبل شاهد خدمات بهتر شهرداری در همدان باشند.

نخستین شورای اداری شهرداری همدان در زمان تصدی‌گری یوسفیان به عنوان شهردار در دوره جدید، شامگاه یکشنبه برگزار شد و انتصابات جدید مجموعه بزرگ شهرداری همدان مشخص شد.

در این جلسه که با حضور شهردار و مدیران شهرداری مناطق چهارگانه و مدیران سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف برگزار شد 13 پست جدید و مدیران آن معرفی شدند.

یوسفیان در این ارتباط در حوزه ستادی تغییرات اساسی را در معاونت‌ها انجام داد و بر این اساس حسن محمدی به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی، مژگان گمار به عنوان معاون اداری مالی، عباس صوفی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک، غلامرضا محتجب به عنوان معاون خدمات شهری و رضا عسکری به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان منصوب شدند تا با معاونین جدید خود بتواند تغییرات زیربنایی در شهرداری همدان را آغاز کند.

در حوزه مناطق از چهار منطقه موجود فقط یک مدیر و آن در منطقه یک شهری همدان محمدرضانشهری به عنوان مدیر منطقه یک شهرداری معرفی شد تا مدیران سه منطقه دیگر در فاز بعدی تغییرات قرار بگیرند.

در بخش تغییرات سازمان‌ها، محمدرضا لطفی به عنوان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و موسی رسولی با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان عمران شهرداری، معراج عاشورلو به عنوان سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سید مصطفی رسولی به سمت سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهری همدان انتخاب شدند.

همچنین عباس آهنچیان به عنوان رئیس دفتر شهردار، محسن صادقیان نیز به عنوان مشاور عالی شهردار در امور توسعه و نگهداری و محسن زهری به سمت سرپرست کارخانه سیمان منصوب شدند.

تغییراتی که در کادر مدیریتی شهرداری همدان انجام شده نشانگر از تحول اساسی در مجموعه شهرداری همدان است که امیدواریم با تعامل و نزدیکی اعضای شورای شهر با مدیران شهری این کلان‌شهر، به زودی شاهد تحولات گسترده و تأثیرگذار باشیم.

شهرداری همدان در چند سال اخیر با وجود اقدامات عمرانی که توسط شهرداران ادوار گذشته انجام شده تا شهر ایده‌آل و در خور مردم با فرهنگ همدان و قدمت تاریخی و همچنین لقب بزرگ پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین فاصله دارد و باید منتظر شد تا خروجی کار یوسفیان و مدیران همکارش چقدر تا تحقق این موضوع تأثیر گذار خواهد بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان