اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آبان 1392 - 15:40   |   کد مطلب: 2823
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: تعداد دو دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت که قصد مزاحمت برای دختران دبیرستانی را داشتند در منطقه خیابان پاستور و میدان آرامگاه بوعلی سینا دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح الوند، رسول مرادی با اشاره به اقدامات ناجا طی یک هفته اخیر از مرگ یک دختر 25 ساله به نام «م ـ س» در شهر همدان خبر داد و افزود: نامبرده جلوی دبیرستان پروین اعتصامی شهر همدان فوت کرده و دلیل آن نیز مشکل قلبی ذکر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پلیس همواره در راستای برخورد با فعالان عرصه مواد مخدر پیشگام بوده است، ادامه داد: در این مدت دو نفر موتورسوار با مقدار 160 گرم هروئین توسط مأموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از تلاش ناجا در تأمین امنیت و آسایش شهروندان سخن راند و ابراز داشت: تعداد دو دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت که قصد مزاحمت برای دختران دبیرستانی را داشتند در منطقه خیابان پاستور و میدان آرامگاه بوعلی سینا دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: راکبان تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت به همراه سرنشینان آنها نیز که مزاحم نوامیس مردم شده بودند توقیف و روانه مراجع قضایی شدند.

مرادی گفت: توقیف سه دستگاه خودرو نیز که تغییر وضعیت داده بودند و آلودگی صوتی ایجاد می‌کردند نیز از دیگر فعالیت‌های پلیس در این مدت بوده است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه تأمین آسایش و امنیت شهروندان از اهداف نیروی انتظامی است، مشارکت مردم با پلیس را عامل تحقق این هدف دانست.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان