اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. دى 1396 - 13:43   |   کد مطلب: 28122
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان خبر داد:
پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه ساماندهی ورودی شهر همدان از سمت ملایر
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان از پیشرفت ۶۳ درصدی فاز یک پروژه تعریض دو لاین و ساماندهی ورودی همدان از سمت ملایر خبرداد.

به گزارش صبح الوند، علی رحیمی فر ظهر دوشنبه در  بازدید از روند اجرای پروژه ساماندهی و تعریض معبر ورودی شهر همدان از سمت ملایر افزود: طرح از پیشرفت  خوبی برخوردار است و باید هر چه سریعتر با کیفیت استاندارد اجرایی شود.

رحیمی فر با اشاره به قرار گرفتن در فصل سرما و بارش برف اظهار کرد: به دلیلی لغزنده بودن جاده باید پیمانکار  اجرای طرح موارد ایمنی در مسیر را رعایت کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خاکریزی و برداشت ها به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع انجام شده است، اضافه کرد: هم اکنون پروژه در مرحله بیس ریزی است و همزمان اجرای طرح جدول گذاری از میدان امام حسن (ع) نیز شروع شده و جدولگذاری گرانیتی رفوژ وسط نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رحیمی فر یادآور شد: برای این پروژه یک میلیاردو ۴۵۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی اختصاص یافته که تا کنون از این اعتبار مبلغی اخذ نشده و برای اتمام طرح یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است که شهرداری هزینه خواهد کرد.

وی ادامه داد: مدت زمان فصل کاری طرح ۲ و نیم ماه پیش بینی شده و در صورت مناسب بودن شرایط جوی مناسب اجرای پروژه در مدت زمان مقرر به اتمام می رسد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان همچنین به  اجرای طرح های زیباسازی و فضای سبز طرح اشاره کرد و گفت: نقشه های فضای سبز دریافت شده و طراحی برای رفوژ وسط جاده هم انجام خواهد شد.

رحیمی فر با بیان اینکه در بخش منظر شهری طرح ساماندهی تابلوها، رنگ آمیزی جداره ها و دیواره ها و دیوار نویسی هم بزودی آماده می شود.  

وی با اشاره به انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۱۸ آسیا اظهار کرد: طرح های موقتی برای ساماندهی ورودی شهر از میدان امام حسن (ع)   برای ایام نوروز و ورود میهمانان عید در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان