اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. دى 1396 - 23:28   |   کد مطلب: 28066
مدیرکل صداوسیمای استان همدان بر تعریف پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: مسئولیت تولید برنامه روزی یک ساعت شبکه استانی به هر فرمانداری داده خواهد شد تا این رسانه، آنها را پخش کند که این آزمون بزرگی است.
دهقان نیری

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، مهدی دهقان‌نیری ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار کرد: انتظار می‌رود برای هر پروژه، پیوست رسانه‌ای تعریف شود تا قبل از هرگونه اقدامی، با برنامه‌سازی و مدیریت آن، مردم را توجیه کنیم، زیرا قرار است در شبکه استانی، منطقه را کمک دهیم.

وی افزود: سازمان صداوسیما مملو از خطوط قرمز از همه جناح‌ها، مراجع و حتی مردم است که برای حل این مشکل، رسانه‌های اختصاصی، عمومی و استانی را تشکیل داده‌اند.

مدیرکل صداوسیما در همدان بیان کرد: باید نگاه‌های سنتی نسبت به تبلیغات را تغییر داد و آستانه تحمل مسئولان هم افزایش یابد.

وی گفت: قصد داریم تمام مناطق استان را زیر پوشش قرار دهیم که در این زمینه می‌طلبد تا هر منطقه برای خود به کمک رسانه محلی ملی بیاید، البته مسئولیت تولید برنامه روزی یک ساعت شبکه استانی به هر فرمانداری داده خواهد شد تا این رسانه، آنها را پخش کند که این آزمون بزرگی است.

دهقان‌نیری ادامه داد: شوراهای اسلامی شهرها هم می‌توانند بخشی از این برنامه‌ها را در مناطق خود برعهده بگیرند، البته در صورتی که تمام برنامه‌ها با مباحث کارشناسی اشباع شود، تنوع برنامه‌ها و تمایل بینندگان هم کاهش خواهد یافت.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز گفت: در برخی موارد، عملکرد رسانه‌ای صداوسیمای مرکز همدان با توجه به تغییر مدیریتی آن، نیازمند بازنگری است که امیدواریم این اقدامات موجب خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی شود و از طرفی برای مردم استان همدان هم قابل لمس باشد.

حسین قراباغی افزود: با توجه به اینکه اثربخشی این رسانه ملی در تمام حوزه‌های مختلف مشهود است، انتظار می‌رود شورای شهر را در عملیاتی شدن وعده‌ها و اجرای عملکرد شیشه‌ای برای بالا بردن اعتماد و رضایتمندی شهروندان یاری رساند.

وی اظهار کرد: رسانه ملی باید تمام واقعیت‌های موجود در جامعه را انعکاس دهد تا مردم نسبت به مسائل مختلف آگاهی بهتری داشته باشند و به آن رسانه، اعتماد کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان