اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. دى 1396 - 10:39   |   کد مطلب: 27993
چند روزی است مردم همدان با تجمع در سطح این شهر خواهان رسیدگی مسئولان به وضع موجود و بررسی مطالبات معیشتی خود می باشند اما در این میان ضدانقلاب از این فضا سوءاستفاده و سعی در تغییر مطالبات مردم به نفع خود داشته است.

به گزارش صبح الوند، چند روزی است که مردم همدان  به دليل خواسته هاي معيشتي خود دست به تجمع زده اند اما در این میان  ضد انقلاب خارج نشين با استفاده از شبكه هاي اجتماعي و موج سواري بر اين مطالبات سعی در به نتیجه رساندن  این خواسته ها به نفع خود دارد.

 

این عناصر از این فضا سوء استفاده  و این مطالبات که جنبه قانونی را داشت را تبدیل به تخریب به اموال عمومی و برای کاسب های محل  و افرادی که در مطب های اطراف حضورداشتند مزاحمت ایجاد کرده بودند .

 

همچنین این تجمع کنندگان  با دادن شعارهایی بر علیه نظام سعی در متشنج کردن جو حاکم در  سطح شهر را داشتند  و برای مردم  هول و هراس ایجاد نموده بودند و در نهایت تجمع کنندگان توسط نیروی انتظامی متفرق شدند.

 

 

لازم به ذکر است ؛ با توجه به اینکه این  تجمعات غیر قانونی است حضور مردم در هر تجمعی از سوی سازمان اطلاعات همدان غیرقانونی اعلام شد و در  پیامکی با بیان اینکه دشمنان در صدد سواستفاده از مطالبات صنفی مردم هستند این موضوع به آنان اعلام شد همچنین وزیر کشور هم در این خصوص اظهاراتی داشته و گفته  کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی، بی نظمی و بی قانونی می کنند باید پاسخگوی رفتارهای خود بوده و هزینه آن را بپبردازند.

 

به گزارش صبح الوند؛ با همه این اوصاف مردم خواستار رسیدگی به مطالبات معیشتی خود هستند  این موج مطالبات پس از ارائه بودجه 97 که در ان  مواردی همچون قطع یارانه،  افزایش قیمت بنزین و .... و همین گرانی های اخیر بسیار بیشتر شده است و مسئولین باید این مطالبات را مدنظر داشته باشند تا وسیله ای برای سوءاستفاده ضدانقلاب نشود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان