اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. دى 1396 - 20:45   |   کد مطلب: 27943
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان همدان از ثبت نام بیش از 1700 دانشگاهی برای سفر به عتبات عالیات در این دوره خبر داد.
عمره دانشجویی

به گزارش صبح الوند، محسن ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اینکه ثبت نام در این دوره تا 7 دی تمدید شده است، اظهار کرد: قرعه‌کشی نیز در اواخر هفته انجام و در روز جمعه اسامی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره طبق سنوات گذشته، 12 کاروان از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها برای سفر به عتبات اعزام خواهند شد، اضافه کرد: در مجموع 480 نفر در این دوره عازم سفر عتبات می‌شوند .

وی ادامه داد: متقاضیان برای ثبت نام در هجدمین دوره سفر دانشگاهیان می‌توانند تا فردا به نشانی www.labbayk.ir مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

ورمزیار خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در پنج گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، متأهلین، دانشجویان دختر و پسر  و کارمندان دانشگاه‌ها انجام می‌شود که متقاضیان می‌توانند شیوه سفر خود را به صورت زمینی و یا هوایی در سایت لبیک انتخاب کنند.

وی در پایان با بیان اینکه اعزام از 10 بهمن آغاز خواهد شد، افزود: شمار متقاضیان برای ثبت‌نام در دوره هجدهم نسبت به دوره‌های مشابه قبلی تقریبا اندکی افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان