اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آذر 1396 - 20:35   |   کد مطلب: 27846
سید حسن نصرالله که میزبان هیأتی از «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» بود با اشاره به اینکه، انتفاضه، گزینه مورد حمایت همه جریان های فلسطینی است؛ اقدام ترامپ را «بیانیه بالفور جدید» توصیف کرد.

به گزارش صبح الوند به نقل از «المیادین»، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با هیأتی از جبهه مردمی فلسطین تأکید کرد: حالا محور مقاومت تمام توجه خود را برای مقابله با اسرائیل متمرکز کرده است.

وی بیان کرد که پس از پیروزی های محور مقاومت در مقابله با تروریسم زمان کافی را دارد تا بر نبرد با رژیم صهیونیستی متمرکز شود و هیأت جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم تأکید کرد که این جبهه آمادگی مشارکت در مقاومت علیه اسرائیل را دارد.

در این دیدار که چند ساعت به طول انجامیده است دبیرکل حزب الله لبنان تصمیم دونالد ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس را «بیانیه بالفور جدید» نامید و از جانفشانی های مردم فلسطین تقدیر کرد و خواستار وحدت داخلی در فلسطین شد.

وی همچنین تأکید کرد که گزینه انتفاضه گزینه ای است که همه مردم فلسطین و نهادهای مقاومت ملی و میهنی از آن حمایت می کنند و افزود: برای اینکه انتفاضه نتیجه بخش باشد باید همه انرژی ملت حول انتفاضه جمع شود.

هیأت جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم شامل «ابو احمد فواد» معاون دبیرکل جبهه مردمی، «ماهر طاهر»، «ابوعلی حسن» و «مروان الفاهوم» بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان