اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. آذر 1396 - 20:03   |   کد مطلب: 27809
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خبر داد:
برگزاری سومین نشست «اشتراک دانش و تجربه» با محوریت مدیریت شهری در همدان
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان گفت: سوم دی‌ماه 1396 سومین نشست «اشتراک دانش و تجربه» با موضوع نوآوری فناورانه در مدیریت شهری با همکاری مشترک مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر، دانشگاه بوعلی سینا و پارک علم و فناوری استان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند، حمید بادامی‌نجات در این زمینه افزود: پیش‌رویداد ایده پارک در این نشست با موضوع رفع نیازهای فناورانه شهرداری همدان است.
وی با بیان اینکه مخاطبان این نشست تخصصی علاقمندان به ایده‌پردازی در حوزه‌های شهری خواهند بود، اظهار کرد: لیست نیازهای فناورانه شهرداری همدان در سایت پارک علم و فناوری استان همدان قابل دسترسی است.
بادامی‌نجات اظهار کرد: این نشست تخصصی با هدف اشتراک‌گذاری دانش و تجربه در عرصه مدیریت و برنامه‌ریزی شهری و شهرسازی برگزار میشود که تلاش می‌کنیم تجربیات شهرهای مختلف، کارشناسان خبره، ایده‌های نو و تازه‌های علم را در زمینه مباحث شهری درنظر بگیریم.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: در این نشست از حضور صاحب‌نظران مختلفی برای همفکری و تبادل‌نظر در راستای کیفیت‌بخشی به امور شهری بهره‌مند خواهیم شد.
بادامی‌نجات ابراز امیدواری کرد: دستاوردهای این نشست که در چارچوب همکاری‌های مشترک علمی و آموزشی مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان،  دانشگاه بوعلی و پارک فناوری صورت می‌گیرد، ضمن بسط دانش نظری در حوزه ارتقا و بهبود شرایط مدیریت شهری بر اساس علم روز جامعه، به انتقال تجارب موفق و دستاوردهای این نشست در استان همدان کمک کند.
وی با تأکید بر اینکه مهلت ثبت نام برای حضور در نشست اشتراک دانش و تجربه تا شنبه، دوم دی ماه خواهد بود، بیان کرد:  این نشست یکشنبه، سوم دی ماه در سالن اجتماعات فجر (ساختمان مرکزی) دانشگاه بوعلی سینای همدان از ساعت 15:45 تا 17:45 بعدازظهر برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ علاقمندان به ایده‌پردازی در حوزه‌های شهری می‌توانند برای اعلام حضور در نشست، کد 55 را به شماره پیامک 5000144354 ارسال و یا به سایت پارک علم و فناوری استان همدان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان