اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. آذر 1396 - 9:32   |   کد مطلب: 27799
مدیرکل راهداری استان همدان همچنین با اشاره به اینکه 102 دستگاه تردد شمار در سطح استان همدان فعال است، گفت: دو دستگاه توزین در حال تردد در سطح استان همدان ایجاد شده و براساس مصوبه انجام شده دو دستگاه دیگر نیز نصب می شود.
فعالیت 102 دستگاه تردد شمار در جاده های استان همدان

به گزارش صبح الوند، محمد رودباری با بیان اینکه 6 مرکز معاینه فنی سنگین در سطح استان فعال است، اظهار کرد: خودروها ملکف به داشتن معاینه فنی هستند در غیر این صورت اجازه صدور صورت وضعیت به آنها داده نمی‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه تمام ناوگان حمل و نقل جاده‌ای که بار جابه‌جا می‌کنند باید بارنامه داشته باشند، بیان کرد: سازمان به دنبال هوشمندسازی بحث حمل و نقل است و در این زمینه اقدامات بسیاری انجام داده است.

 

*صدور 12 هزار کارت سلامت برای رانندگان استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه در 8 ماهه نخست امسال 118 هزار تخلف به ثبت رسیده است افزود: یکی از اقدامات مهمی که بدنبال آن هستیم بحث آموزش به رانندگان است.

 

رودباری افزود: رانندگانی که برای نخستین بار به این اداره کل مراجعه می کنند، آموزش های لازم به آنها داده می شود. وی ادامه داد: در این زمینه 30 هزار نفر ساعت به رانندگان آموزش داده شده که تعداد آنها 1200 نفر بوده است.

 

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای 830 نفراز رانندگان کارت هوشمند و 12 هزار کارت سلامت نیز صادر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان