اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. آذر 1396 - 8:25   |   کد مطلب: 27769
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
اجرای طرح امداد و نجات زمستانی در 17 پایگاه هلال احمر همدان
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از فعالیت ۱۷ پایگاه هلال احمر در طرح زمستانه در محورهای استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت و ۴ پایگاه به صورت موقت در این مناطق مستقر هستند.
طرح زمستانی

بهروز کارخانه‌ای در گفت و گو با صبح الوند با بیان اینکه در مجموع 27 تیم امدادی هلال‌احمر در طرح زمستانی به کار گرفته می‌شوند افزود: هشت خودرو نجات و 25 آمبولانس برای اجرای طرح زمستانه در نظر گرفته شده است.

 

کارخانه ای با تأکید بر اینکه در 9 ماه امسال 54 درصد از حوادث جاده‌ای مربوط به واژگونی خودروها و 37 درصد مربوط به تصادفات بوده است، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین نکته در کاهش تصادفات در فصل زمستان همراه داشتن تجهیزات لازم و توجه به تأکیدات پلیس راهور است.

 

*امداد رسانی هلال‌احمر همدان به ۷۱۸ فرد گرفتار در برف

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از امداد رسانی جمعیت به ۷۱۸ فرد گرفتار در برف خبر داد و گفت: امدادگران این جمعیت تا کنون به بیش از ۷۰۰ نفر که گرفتار برف و کولاک شده بودند امداد‌رسانی کردند.

 

بهروز کارخانه ای با اشاره به اینکه امدادگران هلال‌احمر استان در سه روز گذشته به 17 حادثه رسیدگی کردند بیان کرد: از این تعداد 8 مورد برف و کولاک، 6 مورد حوادث جاده‌ای و 3 مورد خدمات حضوری بوده است.

 

وی همچنین افزود: هلال‌احمر در جریان 8 حادثه مربوط به برف و کولاک به 718 نفر امدادرسانی کرده است که از این تعداد 38 نفر را اسکان موقت و به  322 خودرو که گرفتار کولاک شده بود امداد رسانی کرده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان