اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آذر 1396 - 8:33   |   کد مطلب: 27721
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد استان همدان گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت همدان در هشت‌ماهه نخست امسال 17 میلیارد و 14 میلیون تومان وام اشتغال و کارگشایی به مددجویان متقاضی پرداخت کرده است.
مددجویان همدانی

به گزارش صبح الوند،  مسعود کرمی بابیان اینکه این صندوق باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان فعالیت می‌کند، گفت در هشت‌ماهه نخست امسال 17 میلیارد و 14 میلیون تومان وام اشتغال و کارگشایی به چهار هزار و 188 مددجوی متقاضی پرداخت‌شده است.

 

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد همدان در ادامه با تأکید بر این‌که یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای حل مشکلات نیازمندان، پرداخت تسهیلات به آن‌ها است، افزود: شش میلیارد و 262 میلیون تومان از تسهیلات اعطایی به‌عنوان وام قرض‌الحسنه کارگشایی به سه هزار و 161 متقاضی نیازمند و ده میلیارد و 752 میلیون تومان دیگر نیز در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی به هزار و 27 نفر اعطا شد.

 

کرمی با اشاره به لزوم مشارکت خیران در ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان افزود: افزایش اعتماد عمومی، سرعت در ارائه خدمات، تسهیل در پرداخت تسهیلات به نیازمندان ازجمله اهداف این صندوق است.

 

وی بابیان اینکه وام‌های اشتغال برای ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی و باهدف توانمندسازی خانوارها پرداخت‌شده، گفت: وام‌های کارگشایی نیز برای رفع مشکلات فوری مددجویان موردحمایت و سایر افراد نیازمند درزمینهٔ ازدواج، درمان، بدهی ودیعه مسکن و خرید لوازم موردنیاز زندگی پرداخت می‌شود.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد استان همدان بابیان اینکه 45 هزار و 235 نفر در این صندوق سپرده‌گذاری کرده‌اند، بیان کرد: مردم نیکوکار استان با افتتاح حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی این کار خداپسندانه، می‌توانند نیازمندان را برای دریافت تسهیلات به این صندوق معرفی کنند.

 

کرمی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به سپرده‌گذاران، یادآور شد: صدور آنی کارت‌بانکی در محل شعب صندوق، انجام حواله بین‌بانکی، پرداخت قبوض خدماتی و ارائه خدمات غیرحضوری بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعب ازجمله خدمات قابل‌ارائه به سپرده‌گذاران است.

 

وی با یادآوری اینکه بسیاری از مددجویان درباز پرداخت اقساط مشکل‌دارند، بیان کرد: خیران و نیکوکاران همچنین می‌توانند نیازمندان و مددجویان تحت حمایت را در بازپرداخت اقساط معوق و یا رفع مشکل ضمانت یاری کنند.

 

لازم به ذکر است؛ شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان به آدرس میدان امام خمینی (ره)، خیابان شریعتی، بعد از مسجد حاج احمد، جنب بانک رفاه، آماده پاسخگویی به مراجعان و سپرده‌گذاران است.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان