اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. آذر 1396 - 13:33   |   کد مطلب: 27707
رییس اتحادیه قصابان استان از کاهش 2 درصدی قیمت گوشت قرمز در استان خبر داد و گفت: طی 4 ماه گذشته 15 تن گوشت قرمز از کشور های ارمنستان، سیستان و بلوچستان و استرالیا وارد استان شده است.
رییس اتحادیه قصابان استان

اکبر سپهری ( جمعه ) در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به اینکه قیمت گوشت قرمز از 18 آذر ماه  با کاهش دو درصدی همراه بوده است، دلایل کاهش قیمت را افزایش بازار خرید دام عنوان کرد و گفت: این قیمت تا نزدیک شدن به ایام نوروز تغییر نمی کند.

 

*واردات گوشت قرمز از ارمنستان دلیل کاهش قیمت گوشت است

سپهری ازدیگر دلایل کاهش قیمت گوشت قرمز را واردات گوشت از کشور ارمنستان عنوان کرد و بیان کرد: بازار خرید گوشت قرمز در استان راکد و عرضه و تقاضا با هم همخوانی ندارد.

 

 *واردات 15 تن گوشت قرمز به استان

رییس اتحادیه قصابان استان همچنین با اشاره اینکه گوشت گاو و گوساله مورد نیاز استان از کشور سیستان و بلوچستان وهمچنین گوشت گوسفند نیز از ارمنستان و استرالیا تامین می شوداظهار کرد: طی 4 ماه گذشته تا کنون 15 تن گوشت گاو و گوساله وارد استان شده است.

 

سپهری در ادامه از کشتار روزانه 280راس  گوسفند  و 25 تا 30 راس گاو خبر داد و گفت: میزان کشتار گوشت قرمز در استان به نسبت اوایل سالجاری با کاهش 50 درصدی همراه است.

 

رییس اتحادیه قصابان استان قیمت هر کیلو گوشت نرمه گوسفند را 50 هزار و هر کیلو گوشت مخلوط گوسفند  36 هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون هر کیلو گوشت نرمه گوساله  42 هزار تومان و هر کیلو گوشت مخلوط گوساله 35 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان