اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. آذر 1396 - 23:48   |   کد مطلب: 27702
رئیس دامپزشکی اسدآباد گفت: یک واحد تهیه محصولات لبنی به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمب و از ادامه فعالیت در شهرستان محروم شد.
پلمپ واحد لبنی

به گزارش صبح الوند، عادل بصیری‌ محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یک واحد تهیه و توزیع محصولات لبنی به صورت سنتی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شد.

وی افزود: بازرسی از مراکز عرضه محصولات دامی توسط بازرسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی به‌صورت مستقیم و روزانه صورت می‌گیرد.

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد عنوان کرد: از آنجایی‌ که نظارت بر فراورده‌های خام دامی بر عهده دامپزشکی است در همین راستا کارشناسان این اداره برای بررسی وضعیت بهداشتی تولید شیر و محصولات لبنی موجود به این واحد مراجعه کردند که صاحب مغازه مانع از ورود بازرسان شد و حاضر به همکاری با کارشناسان نبود.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و طی هماهنگی های صورت گرفته با نیروی انتظامی و با توجه به عدم اخذ مجوزهای بهداشتی قانونی لازم، واحد مورد نظر با همکاری مأموران پلیس پلمب و از ادامه فعالیت آن واحد جلوگیری به عمل آمد.

بصیری محمدپور عنوان کرد: علاوه بر مورد فوق، فردی که اقدام به کشتار و توزیع غیرمجاز دام در سطح شهرستان می کرد، دستگیر و به یکسال حبس تعزیزی محکوم شد.

وی تاکید کرد: کشتارگاه شهرستان اسدآباد به دلیل آلودگی زیست محیطی تعطیل شده و افراد برای ذبح دام باید به کشتارگاه همدان مراجعه کنند.

رئیس دامپزشکی اسدآباد افزود: کلاس‌های آموزشی ترویجی برای شهروندان در مقاطع مختلف، دانش‌آموزان، مساجد و صنف لبنیات توسط کارشناسان دامپزشکی در سطح شهر و روستاها برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: شهروندان باید در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی در شهرستان، مراتب را با شماره ۱۵۱۲ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان