اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. آذر 1396 - 13:39   |   کد مطلب: 27676
فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد:
دستگیری سارق مسافر نمای اخاذ در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: فردي که در پوشش مسافر از راننده هاي تاکسي سرقت مي کرد توسط ماموران کلانتري ۱۶ همدان دستگير شد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "قويمي" در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت چند راننده تاکسي مبني بر سرقت و اخاذي فردي ناشناس از آنان در پوشش مسافر، ماموران واحد تجسس کلانتري ۱۶ شهرک شهيد مدني موفق به شناسايي متهم شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: طبق اظهارات رانندگان متهم که فردي حدودا ۲۱ ساله است پس از آن که به عنوان مسافر سوار تاکسی می شد و بعد از طي مسافتي با تهديد بوسيله چاقو و سرنگ آلوده اقدام به اخاذي و سرقت مبالغي وجه نقد از آنها می کرده.

 

وی افزود: ماموران کلانتري ۱۶ همدان در تحقيقات خود متوجه شدند متهم فردي معتاد و ظاهرا کارتن خواب است که با تحقيقات تکميلي محل زندگي وي در روستاهای اطراف شهر همدان شناسايي و دستگير شد  متهم پس از دستگيري در بازجويي هاي اولیه به اخاذي و سرقت به عنف از رانندگان تاکسي اعتراف کرد.

 

وی گفت: در بررسی سوابق وي مشخص شد نامبرده چند روز قبل نيز اقدام به سرقت دوچرخه و گوشي تلفن همراه از شهروندان کرده است.

 

سرهنگ قویمی اظهار کرد: متهم در اعترافاتش بيان کرد که به علت اعتياد شديد به مواد مخدر از سوي خانواده طرد شده است و جهت خريد مواد مخدر اقدام به سرقت و اخاذي مي کند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي شده است گفت: تقاضاي پليس از خانواده هايي که فرزند معتاد دارند اين است که آنها را تنها نگذارند و با همکاري پليس و ساير ارگان هاي مسئول در جهت بازگشت آنها به جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان