اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آذر 1396 - 22:09   |   کد مطلب: 27663
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن گفت: تمهیدات لازم برای کمک به مسافران در راهدارخانه گردنه اوج رزن پیش‌بینی شده است.
گردنه اوج

به گزارش صبح الوند، رمضانعلی علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در رزن از دپوی بیش از 5 هزار و 500 تن انواع شن، ماسه و نمک در راهدارخانه‌های شهرستان رزن خبر داد و اظهار داشت: مردم عزیز برای کسب اطلاعات از وضعیت جوی و راه‌های استان می‌توانند با شماره 141 مرکز اطلاع رسانی راه‌های کشور تماس بگیرند.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای رزن با بیان اینکه چهار راهدارخانه با 60 نفر پرسنل وظیفه برف‌روبی و باز کردن مسیرها را برعهده دارند، گفت: امسال 25 دستگاه وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین از جمله برفروب، نمکپاش، لودر و گریدر کار برف‌روبی را انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: در شهرستان رزن بیش از 630 کیلومتر انواع راه اصلی فرعی و روستایی وجود دارد.

علی‌اکبری با بیان این که علی‌رغم بارش برف از صبح امروز در گردنه اوج رزن و از ظهر در کل شهرستان تمام راه‌های شهرستان رزن باز است، گفت:تمام تمهیدات لازم جهت کمک به مسافرین احتمالی و در راه مانده در راهدار خانه گردنه اوج رزن  پیش بینی شده است.

وی در خاتمه گفت:کسانی که قصد مسافرت دارن قبل از مسافرت حتما با شماره 141 تماس حاصل کنند و در صورت اطمینان از باز بودن راه‌ها اقدام به مسافرت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان