اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. آذر 1396 - 13:16   |   کد مطلب: 27646
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروزبیشتر از هر وقتی نیاز به وحدت داریم گفت: امروز استکبار مسلمان را در مقابل مسلمان قرار داده است.
پیامبر اکرم(ص) برای تمام بشریت حرف اول عقلانیت را میزند

حجت الاسلام ناصر نقوی در گفتگو با صبح الوند، به بیان فضایل پیغمبر اکرم(ص) پرداخت و گفت: رسول اکرم(ص) پیغمبر خوبی ها، فضایل ،عقل،انسانیت ، اخلاق، برادری، دوست داشتن، صبر و بردباری است.

 

وی اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) نه فقط برای آن دوران بلکه برای تمام بشریت حرف اول عقلانیت، اخلاق  و انسانیت را میزند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: حضور پیامبر در عصری که همه گرفتار جهل و جهالت بودند یک معجزه بود و علاوه براین کنار آن حضور  اتفاقاتی می افتد که دوباره معجزه بود.

 

وی تصریح کرد: در روزگاری  که مردم زندگی اشان در پایین ترین سطح از فرهنگ قراتر گرفته بود و  غذایشان مار و سوسک است  فرمایشات پیغمبر خدا در ان زمان هر کلمه اش معجزه بوده است.

 

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه تمام زندگی پیامبر از وحی و علم الهی منشا میگیرد افزود: ما اگر امروز نه فقط در عالم اسلام بلکه در عالم خلقت  رشدی میبینیم به برکت وجود مبارک پیغمبراسلام است.

 

وی در ادامه به نقش مهم پیامبر اکرم(ص) درایجاد وحدت پرداخت و گفت:  یکی از مهمترین برکات این تولد که بعد از 1400 سال ما به آن دست پیدا کردیم همین وحدت است که امسال یک مقدار جدی تر  از سالهای گذشته مطرح شده و احتیاج ما هم به آن بیشتر از بقیه دوران است.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید مجدد براینکه  بیشتر  از همیشه امروز ما نیاز به وحدت داریم افزود:  تمام استکبار چشمش به  اختلاف ما و برادران سنی است و تمام دنیا چشمش به اختلاف است.

 

وی در پایان گفت: تا مدتها قبل عالم استکبار در مقابل اسلام ایستاده بود اما متاسفانه  این روزها گرفتاری ما طوری شده که مسلمان را در مقابل مسلمان قرارداده اند و امروز احتیاج ما به وحدت از هر روز بشتراست و وحدت را باید از پیغمبر خدا یاد گرفت .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان