اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آذر 1396 - 16:50   |   کد مطلب: 27620
رئیس پلیس آگاهی استان همدان با بیان اینکه شب گذشته جوان ۳۶ ساله‌‎ای در سعیدیه همدان اقدام به خودکشی کرد، گفت: جوان ۳۶ ساله همدانی به دلیل رنج بردن از بیماری افسردگی با سقوط از طبقه پنجم ساختمان خودکشی کرد.
خودکشی در همدان

به گزارش صبح الوند، رضا زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان در خصوص سقوط جوان 36 ساله همدانی از طبقه پنجم ساختمانی در سعیدیه همدان اظهار داشت: این جوان ساعت 23 شب گذشته از طبقه پنجم ساختمان خود را به پایین پرتاب کرده است.

وی با بیان اینکه این جوان 36 ساله بلافاصله پس از سقوط بر روی زمین در دم جان داده است، افزود: طبق گزارش اعلام شده نیروهای کلانتری، پلیس آگاهی و بازپرس بر سر صحنه حاضر شده و جسد به پزشکی قانونی منتقل شده بود.

زارعی با تأکید بر اینکه فردی 36 ساله که اقدام به خودکشی و پرتاب خود از طبقه پنجم ساختمان کرده است در طبقه دوم این ساختمان زندگی می‌کرد، تصریح کرد: جوان 36 ساله به علت شدت صدمات وارده پس از سقوط در دم جان خود را از دست داده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه جوان 36 ساله که اقدام به سقوط خودکشی کرده و جان خود را از دست داده است از بیماری افسردگی رنج می‌برد، ابراز کرد: رنج بیماری افسردگی سبب شده بود تا فرد با خودکشی به زندگی خود پایان دهد.

زارعی تأکید کرد: پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در حال انجام بررسی‌های لازم در خصوص خودکشی این جوان 36 ساله هستند.

وی با بیان اینکه در اوایل هفته نیز جسد جوان 23 ساله همدانی که در روز 3 آذر ماه مفقود شده بود در بیابان‌های روستای یلفان کشف شد، عنوان کرد: این جوان 23 ساله به دلیل اختلافات قبلی به دست دو فرد 20 و 21 ساله توسط لوله فلزی به قتل رسیده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان