اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آذر 1396 - 21:01   |   کد مطلب: 27608
سرپرست شهرداری همدان با بیان اینکه لطف خدا باعث شد که هویت شهر همدان در میدان مرکزی همدان کشف شد و در اختیار مردم قرار گیرد، گفت: اصحاب رسانه چنان چه می‌خواهند در محل کاوش‌ها حضور داشته باشند با حراست‌های مربوطه هماهنگ کنند.
موزه همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سید مصطفی رسولی بعد ازظهر امروز در صحن شورای اسلامی همدان با اشاره به اینکه ما قبل از قبل از شروع عملیات پیاده راه‌سازی خیابان‌ها و میدان مرکزی همدان مجوزهایی لازم اخذ شده بود، اظهار داشت: تنش‌هایی در راستای تخریب میدان مرکزی به وجود آمد که این تنش‌ها در نشست‌های مشترک با میراث فرهنگی، راه و شهرسازی و غیره پیگیری و طرح پیاده راه‌سازی آغاز شد.

وی با بیان اینکه شهرداری می‌توانست با 70 سانتی‌متر الی یک متر حفاری طرح آب‌نما را در میدان مرکزی همدان اجرا کند، افزود: اما احتمال کشف آثار تاریخی و دغدغه مردم در خصوص حفاری‌ها و کشف آثار سبب شد تا تصمیم گرفته شود که حلاوت و شیرینی پیاده راه‌سازی به کام مردم باشد.

رسولی با تأکید بر اینکه شهرداری از ادامه کاوش‌ها استقبال کرد، تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با میراث فرهنگی کارشناسان و کاوشگران میراث فرهنگی در کنار کارکنان شهرداری در پیاده راه‌سازی خیابان اکباتان و میدان مرکزی شهر حضور داشتند.

سرپرست شهرداری همدان با اشاره به اینکه 25 اکیپ اجرایی در خیابان اکباتان و میدان مرکزی شهر همدان مشغول به اجرای عملیات پیاده راه‌سازی هستند، گفت: حلاوت و شیرینی این پروژه زمانی به کام شهروندان است که طبق تعهد انجام شده به موقع به مردم تحویل داده شود.

رسولی با بیان اینکه لطف خدا سبب شد که هویت شهر همدان در میدان مرکزی همدان کشف شد، تأکید کرد: این هویت کشف شده در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه اگر قرار است خبری در خصوص کاوش‌های و اقدامات انجام شده منتشر شود به صورت رسمی و از طریق یک کانال به حراست شورا یا استانداری باشد، ابراز کرد: اصحاب رسانه چنان چه می‌خواهند در محل کاوش‌ها حضور داشته باشند با حراست‌های مربوطه هماهنگ کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان