اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آذر 1396 - 22:52   |   کد مطلب: 27520
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه موج بارشی جدیدی در راه است، گفت: بخشهایی از جنوب غرب و غرب کشور در ساعات آتی بارانی می‌شود.
موج بارشی جدید

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود امروز از مرزهای شرقی خارج شده و جوی نسبتاً آرام در بخشهایی از کشور حاکم است.

وی با بیان اینکه موج بارشی جدیدی از عصر امروز وارد کشورمان شده است، تصریح کرد: این موج بارشی ابتدا بخشهایی از زاگرس، جنوب غرب و غرب کشور را در بر می‌گیرد که دستاورد آن افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور افزود: طی روز دوشنبه نیز گستره بارشها مناطق جنوب غرب، غرب، زاگرس جنوبی، زاگرس مرکزی را در بر می‌گیرد که بارشها در نقاط سردسیر و کوهستانی به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.
به گفته وظیفه، این موج بارشی و بارشهای پراکنده تا اواخر وقت روز دوشنبه در بخشهای غربی کشور فعال خواهد بود.
وی ادامه داد: سامانه بارشی دیگری در اواخر وقت روز دوشنبه از نوار شمالی وارد کشور خواهد شد و بخشهایی از سواحل خزر و نوار شمالی را تحت تاثیر قرار می‌دهد که بارشها تا روز سه‌شنبه در مناطق کوهستانی به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: خلیج فارس و دریای خزر نیز در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مواج خواهد بود.
وظیفه به شدت بارشها در استانهای جنوب غربی کشور اشاره کرد و گفت: شدت بارشها در ساعات آتی برای بخشهایی از استانهای ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اصفهان و یزد خواهد بود.
وی درباره وضعیت جوی استان کرمانشاه و مناطق زلزله‌زده نیز اظهار کرد: طی ساعات آتی رشد ابر و بارشهای پراکنده و خفیف باران در مناطق زلزله‌زده به وقوع می‌پیوندد اما شدت بارشها در نقاط جنوب غرب کشور است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، شهرکرد با 10 درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 27 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 9 درجه بالای صفر رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان