اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. آذر 1396 - 13:46   |   کد مطلب: 27480
امام جمعه اسدآباد بسیج را پدیده ای پرافتخار دانست و گفت: این نهاد مردمی و مخلص میراث‌دار انقلاب اسلامی است.

به گزارش صبح الوند به نقل از اوای سید جمال، حجت الاسلام حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تاکید به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به شکل گیری بسیج بعداز پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امتم راحل اشاره کرد و گفت: بسیج نیرویی مردمی بااخلاص و دینی و اعتقادی است که در دوران دفاع مقدس، مقابله با تروریستها و پایداری و پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشته است. 

 

وی بسیج را پدیده ای پرافتخار دانست و اظهار کرد: امام راحل فرمودند که اگر انقلاب اسلامی بسیج را نداشت با دسیسه و خطر بزرگی مواجه بود.

 

 امام جمعه اسدآباد بسیج را میراث دار انقلاب خواند و گفت: بسیجیان باید با توجه به آموزه ها و آرمانهای امام راحل از رشادت و جانفشانی شهدای بسیج الگو بگیرند. 

 

وی به تشکیل حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: در این حلقه ها بیش  از 5 هزار نفر از افراد در گروه سنی مختلف حضور دارند و با برنامه و مدیریت اهداف انقلاب را پیش می برند. 

 

حسینی مجد یسیج را نماد عزت، آرامش و امنیت دانست و گفت: حضور بسیج در تمام عرصه ها یک نقطه قوت در نظام اسلامی است. 

 

وی به سالروز شهادت امام حسن عسگری در 6 آذر امسال اشاره کرد و خواستار برنامه فرهنگی در شان و منزلت این حضرت شد. 

 

امام جمعه اسدآباد همچنین به حضور رهیر انقلاب دربین زلزله زدگان بدون تشریفات اشاره کرد و گفت: حضور ایشان مایه دلگرمی مردم این مناطق شد.

 

وی همچنین پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش را تبریک گفت و از حضور قدرتمند سپاه پاسداران و سردار قهرمان سلیمانی در این زمینه قدردانی کرد. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان