اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. آذر 1396 - 9:45   |   کد مطلب: 27452
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: جذب سرمایه‌گذار در استان همدان نیازمند همکاری همه‌جانبه است.

به گزارش صبح الوند، سیدسعید شاهرخی صبح چهارشنبه در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بر اراده جمعی برای امر سرمایه گذاری تاکید کرد.

وی فعالیت و عملکرد اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان را مهم و حساس خواند و بر اراده جمعی برای امر سرمایه گذاری تاکید کرد.

سعید شاهرخی بابیان اینکه باید از فضای صمیمی استان همدان برای خدمت به مردم بهره برد، گفت: کار اداره کل اقتصاد و دارایی و به نوعی مدیریت منابع استان سخت است و در این راستا همگان باید همراه و همدل باشیم و برای خدمت به مردم تمام‌ توانمان را بکار گیریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه در این حوزه ما نیز همراه مجموعه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هستیم، گفت: در حال حاضر اولویت دولت ایجاد اشتغال است و این امر مهمترین اقدامی است که باید صورت گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان نیز با تشریح کارکرد و فعالیت اداره کل امور اقتصادی و دارایی و همچنین خزانه معین استان، مهمترین کار ویژه اداره کل را امور اقتصادی دانست و بر ارتقای رتبه استان در این حوزه تاکید کرد.

سیدناصر محمودی گفت: طبق آخرین آمار مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، رتبه کسب و کار استان همدان ۱۱ رتبه ارتقا داشته است که بدین ترتیب رتبه استان همدان در سال ۹۶ از ۲۴ به ۱۳ رسیده که در این حوزه به دنبال تک رقمی کردن این رتبه هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان