اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. آبان 1396 - 20:30   |   کد مطلب: 27440
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان
برگزاری همایش «وقف در تاریخ همدان»
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، از برگزاری همایش «وقف در تاریخ همدان» فردا (یکم آذر) در دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبرداد.
برگزاری همایش «وقف در تاریخ همدان»

به گزارش صبح الوند،  حجت الاسلام حسن رضوی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: به مناسبت ایام دهه وقف همایشی تحت عنوان «وقف در تاریخ همدان» فردا (یکم آذر) از ساعت 8:30 الی 11 در محل دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود.

 

وی افزود: این همایش با حضور 300 نفر از دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و نخبگان دانشگاهی استان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی در دانشگاه به عنوان جزئی از فرآیند مدیریت دانش در عرصه علم و برقراری و تقویت ارتباط میان اعضای علمی جامعه به منظور تبادل اندیشه، یادگیری، ارائه یافته‌ها و نظریه‌های جدید، نشر و اشاعه جدیدترین دستاوردهای تحقیقاتی و در نهایت رسیدن به خرد جمعی، امری ضروری است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت: در این همایش مقالات دانشجویان در زمینه وقف ارائه و برگزیدگان در این زمینه تجلیل به عمل می آید.

 

حجت الاسلام رضوی با اشاره به ظرفیت بالای بقاع متبرکه در برگزار برنامه های فرهنگی، گفت: بقاع متبرکه استان ظریت بالایی دارند که باید این مهم از سوی مسؤولان فرهنگی پیش از بیش مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان