اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آبان 1396 - 8:01   |   کد مطلب: 27402
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه همدان، از افتتاح مرکز قرآنی آستان مقدس حرم امامزاده عبدالله (ع) همدان همزمان با سومین روز از دهه وقف خبر داد.
افتتاح مرکز قرانی

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرستان همدان دارای دو صحن بالا و زیرین است که مرکز قرآنی در طبقه زیرین این حرم راه‌اندازی می‌شود.

 

وی افزود: مرکز قرآنی یک مجموعه‌ای هشت کلاسه است که عملیات عمرانی آن تکمیل شده و در سومین روز از ایام دهه وقف افتتاح می‌شود.

 

حسینی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره حفظ قرآن کریم، تصریح کرد: در این مرکز یک کلاس ویژه حفظ مجازی قرآن کریم فعال است که برای نخستین بار در شهرستان دایر شده و کارشناسان از طریق تماس‌های تلفنی پیگیر حفظ قرآن کریم شرکت کنندگان هستند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان اظهار داشت: کارشناسان و مربیان به صورت روزانه با شرکت کنندگان ارتباط و پیگیر محفوظات آنان می‌شوند و در پایان سال آزمون و گواهینامه به آنان اعطاء می‌شود.

 

حسینی با بیان اینکه 700 نفر در مرکز حفظ قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: 6 مربی به صورت روزانه به شرکت کنندگان خدمات ارائه می‌دهند. همچنین کارگاه‌های آموزشی شامل اخلاق، احکام، کلاس قرائت قرآن و تجوید در مرکز قرآنی امامزاده عبدالله (ع) شهرستان همدان دایر است.

 

وی افزود: در سطح شهرستان همدان 2 هزار نفر برای کلاس‌های حفظ حضوری قرآن کریم ثبت نام کردند که در این مرکز قرآنی 150 نفر تحت آموزش هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان