اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آبان 1396 - 23:41   |   کد مطلب: 27317
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان:
پدبالگرد در حاشیه‌ جاده‌های صعب‌العبور استان همدان ایجاد می‌شود
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: پدبالگرد در حاشیه‌ جاده‌های صعب‌العبور استان همدان ایجاد می‌شود

به گزارش صبح الوند، حبیب معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مجموعه اورژانس  پیش‌بیمارستانی استان همدان با شرح وظایف ذاتی رساندن بیمار از منزل یا محل حادثه به مراکز درمانی طراحی شده است، گفت: این مرکز پس از گذشت سه سال از ایجاد فوریت‌های پیش‌بیمارستانی کشور ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اورژانس پیش‌بیمارستانی استان همدان یک پایگاه اورژانس هوایی دارد، گفت: طی مدت فعالیت این پایگاه ۱۷۱ ماموریت انجام و ۲۲۰ بیمار از طریق بالگرد جابجا شده‌اند.

معصومی با بیان اینکه مراکز آموزشی درمانی بعثت و قلب و عروق فرشچیان در همدان و در میان دیگر شهرستان‌ها نیز ۵ شهرستان فامنین، کبودرآهنگ، اسدآباد، نهاوند و ملایر دارای پد بالگرد استاندارد هستند، گفت: بیمارستان های تویسرکان، رزن و بهار نیز به پد بالگرد مجهز می شوند.

معصومی افزود: در تلاشیم با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در حاشیه‌ جاده‌های صعب‌العبور پد بالگرد ایجاد کنیم که در شرایط خاص مانند شرایط نامطلوب آب و هوایی از آن‌ها استفاده شود.

وی گفت: برنامه ریزی شده تا با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین استان، در نقاط پرجمعیتی که از مرکز استان دورند، سرویس‌دهی هوایی فعال شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان عنوان کرد: خریداری یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ر برنامه های این مرکز قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان