اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. آبان 1396 - 14:24   |   کد مطلب: 27289
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از واحدهای صنعتی و خدماتی استان خواست برای کسب تندیس صنعت سبز کشور، در نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در سال ۱۳۹۶ شرکت کنند.

به گزارش صبح الوند، محمدرضا محمدی گفت: فراخوان ثبت نام در  خصوص انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز منتشر شده و امکان ثبت نام برای این امر در آدرس اینترنتی  isg.doe.ir فراهم شده است.

وی تاکید کرد: واحدهای صنعتی و خدماتی تا ۱۵ آذر ماه برای تکمیل و ارسال پرسشنامه ها فرصت دارند.

محمدی اضافه کرد: سازمان حفاظت محیط زیست به منظور تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی که در راستای حفظ محیط زیست اقدامات برجسته ای انجام داده اند و همچنین ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین واحدهای صنعتی و خدماتی کشور و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلاینده های زیست محیطی، نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز را برگزار می کند.

وی بیان کرد: تلاش ها در جهت رفاقت همه بخش های جامعه با محیط زیست برای ساختن امروز و آینده ای بهتر برای کشور و نسل های آینده است.

وی اضافه کرد: یکی از اصلی ترین شاخص های ارزیابی ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های استان همدان، واحدهای صنعتی و خدماتی سبز است زیرا واحدهای صنعتی و خدماتی می توانند در برون رفت از چالش های محیط زیستی که با آنها دست به گریبانیم کمک کنند.

وی اضافه کرد: فراهم کردن زمینه ها برای کسب عنوان و تندیس واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، توسط واحدهای تولیدی، مسیری غیر قابل بازگشت است که ظرفیت محیط زیستی بزرگی برای جامعه فراهم می کند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان