اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آبان 1396 - 15:20   |   کد مطلب: 27282
جمعی از مالباختگان موسسه آرمان (البرزایرانیان) در اعتراض به عدم پاسخگویی نماینده مجلس در جلوی دفتر وی تجمع کردند.
تجمع اعتراضی مالباختگان موسسه "البرز ایرانیان همدان" مقابل دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی

به گزارش صبح الوند، صبح امروز جمعی از مالباختگان موسسه آرمان البرز ایرانیان با در دست داشتن تراکت و بنرهایی مقابل دفتر ارتباط مردمی  امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

 

نماینده این مالباختگان در گفتگو با صبح الوند، دلیل این تجمع را نگرفتن پاسخ از نمایندگان مجلس به درخواستهایشان بیان کرد و گفت: به علت عدم پاسخگویی و ندادن وقت ملاقات از طرف نمایندگان همدان امروز در مقابل دفتر اقای خجسته تجمع نمودیم  تا  اعتراض خود را به این نمایندگان ابراز داریم.

 

این مالباخته گفت: چندین ماه است مکررا از خود شخص نماینده و مسئولین دفتر ایشان درخواست یک  ملاقات کوتاه داشتیم که با وی درد دل کنیم بلکه  صدای مظلومیت مالباختگان این استان را به گوش مسئولین کشوری برسانند اما متاسفانه علی رغم قولهای متعدد تا به امروز هیچ وقتی به ما ندادند تا اینکه امروز مجبور شدیم به نشانه اعتراض مقابل دفتر ایشان جمع  شویم.

 

وی اضافه کرد: متاسفانه از نمایندگان همدان کمتر پیگیری و صدایی در مجلس میشنویم ، انتظار ما از نمایندگان شهرمان این است مانند نمایندگان سایر شهرهای دیگر خواستار سوال و پاسخگویی رئیس جمهور در زمینه عدم نظارت بانک مرکزی بر موسسات مالی شوند که افسار گسیخته پول و سرمایه مردم را به یغما بردند.

 

نماینده مالباختگان در پایان گفت: با این تجمع  مسئول دفتر این نماینده  قول حتمی دادند که در اولین سفر آقای خجسته به همدان وقت ملاقاتی را برای این مالباختگان اختصاص دهند.

 

 

خبرنگار صبح الوند، در پی این تجمع اقدام به تماس  با شخص نماینده نمود که نظرات ایشان را نیز جویا شوند که تماس را پاسخگو نشدند.

 

لازم به ذکر است، در مصاحبه های قبلی جناب آقای خجسته مطرح کرده بودند که ما از طریق مجلس قضیه را پیگیری کرده ایم اما در این میان استانداری نیز مقصر است چرا که میتوانست بعنوان بالاترین مقام اجرایی استان مانع ادامه کار این موسسه طی دوران فعالیت آن شود و بدین گونه مردم کمتری گرفتار می‌شدند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان