اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. آبان 1396 - 10:00   |   کد مطلب: 27267
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر:
دستگیری شکارچیان میش وحشی در "گلپر آباد" ملایر
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر گفت: محیط بانان پرتلاش منطقه حفاظت شده گلپرآباد ملایر، طی یک عملیات، موفق به دستگیری 3 شکارچی و لاشه 2 راس قوچ وحشی شدند
شکارچیان میش وحشی

به گزارش صبح الوند، مجید شعبانلو با اعلام این خبر افزود: عصر روز گذشته 5 نفر متخلف در منطقه حفاظت شده گلپرآباد ملایر اقدام به تیراندازی در منطقه کردند که با این رخداد، محیط بانان منطقه، به سرعت وارد عملیات شده و کمین می کنند.

 

شعبانلو ادامه داد: سه نفر از متخلفان که با دیدن محیطبانان به وسیله موتورسیکلت و خودرو به همراه اسلحه و لاشه شکار در حال فرار از منطقه بودند، توسط محیط بانان منطقه دستگیر شده و دو نفر با موتورسیکلت پا به فرار می گذارند.

 

وی بیان کرد: دو لاشه میش وحشی و یک عدد گوشی همراه متخلفان راکب موتور سیکلت توسط محیط بانان ثبت و ضبط شده و سه نفر متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند تا اقدامات قانونی در این باره انجام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ضرر و زیان هر راس میش وحشی وفق مصوبه شورای حفاظت عالی محیط زیست، مبلغ 100 میلیون ریال است و بر اساس ماده 12 قانون شکار و صید مبنی بر شکار در منطقه حفاظت شده، قانونگذار، مجازات 3 ماه تا 3 سال حبس و جریمه نقدی یک میلیون و 500 هزار ریال تا 18 میلیون ریال را نیز برای متخلفان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان