اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آبان 1396 - 23:56   |   کد مطلب: 27261
استاندار همدان عملکرد ایستگاه های صلواتی در خدمات رسانی به زائران حسینی را مطلوب دانست و اظهار داشت: روزانه ۸۰ هزار پرس غذا توسط این ایستگاه ها بین زائران توزیع می شود.
استاندار همدان و اربعین

به گزارش صبح الوند،  محمدناصر نیکبخت در بازدید از ایستگاه های صلواتی همدان، اظهار داشت: در استان همدان ۴۰ ایستگاه صلواتی برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) دایر شده که طبق بازدیدهای صورت گرفته خدمات رسانی مطلوبی دارند.

 

وی با بیان اینکه مردم استان به صورت خودجوش به زائران خدمات می دهند و دستگاه های دولتی در کنار مردم قرار دارند، اضافه کرد: با توجه به برودت هوا مکان مناسب برای اسکان اضطراری زائران اربعین حسینی پیش بینی شده است.

 

استاندار همدان اظهار داشت: امسال حدود سه میلیون زائر برای شرکت در آئین اربعین حسینی عازم کربلا شدند که این حرکت قدرت اسلام را نشان می دهد و بیانگر وحدت شیعیان است.

 

محمدناصر نیکبخت با حضور در ایستگاه های صلواتی شهیدان مدافع حرم سیدمیلاد مصطفوی، محسن حججی، علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان بهار و شهید قهاری سعید شهرستان اسدآباد علاوه بر بازدید، از خدمات رسانی خوب مردم استان به زوار اربعین حسینی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان