اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. آبان 1396 - 13:48   |   کد مطلب: 27231
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی:
تسخیر لانه جاسوسی نمونه‌ «آتش به اختیار» بودن دانشجویان پیرو خط امام است
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی گفت: تسخیر لانه جاسوسی نمونه‌ «آتش به اختیار» بودن دانشجویان پیرو خط امام است.

به گزارش صبح الوند، رضا طایفه باوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در همدان با اشاره به سالروز 13 آبان روز استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی، اظهار کرد: 13 آبان روز تبعید امام امت اسلامی به سبب دفاع از شرافت، کرامت و آزادی اسلامی است.

 

وی افزود: 13 آبان روز اعتراض به حقوق و امتیازی است که توسط مزدوران داخلی به استکبار جهانی واگذار شد، امتیازی که ریشه در استعمار داشت.

 

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به حماسه‌سازی دانشجویان و دانش‌آموزان در این روز، بیان کرد: این روز برای جوانان و دانش‌آموزانی است که در جبهه حق علیه باطل با خون‌های خود حماسه در بطن انقلاب اسلامی آفریدند.

 

وی با اشاره به اینکه 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی به دست سالکان طریق خمینی کبیر است، عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی به دست پیروان خط امام(ره)، حماسه‌ای بود که روح اعتمادی را در جامعه اسلامی برای مبارزه با استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ دمید.

 

وی تصریح کرد: اهمیت تسخیر لانه جاسوسی به حدی بود که امام(ره) آن را انقلاب دوم خواند و این نشان از بصیرت دانشجویان آن زمان دارد.

 

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در پایان خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دومی بود که تاریخ‌ساز و تجلی‌ حماسه جوانان پیرو خط امام را به همراه داشت و ثابت کرد دانشجویان امت اسلامی در همِه جهات و برهه‌هایی از تاریخ علیه استکبار جهانی و ظلم «اتش به اختیار» هستند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان